1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Misschien moet ik m'n mening wat gaan herzien. Heb net die the first 10 minutes videos bekeken en het werd steeds toffer vond ik. Op een gegeven moment kwam ie in een grot wat er werkelijk prachtig uitzag, dus volgens mij qua verschillende omgevingen zit het ook wel goed. Echt een beetje exploren ook, het is niet dat je erheen warped of met een boot.

    En die veldslag op het eind met die hordes vijanden, geweldig hoe dat eruitzag en dan de hulp van die draken, zo dan. Ik vond alleen wel dat Skarin telkens van diezelfde moves gebruikte...hoe bruut die -executie met zwaard in buik en dan onthoofding- ook is, hopelijk zijn er nog genoeg andere moves, maakt het alleen maar toffer.

    Ik ben wellicht veel te snel geweest met mijn oordeel..terwijl ik dat verdikke niet wilde doen :p
     
  2. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Zeer mooi materiaal. CA is duidelijk vaardig met de 360, want technisch ziet het er erg gelikt uit! Ook in de gevechten blijft het spel redelijk vlot draaien en je ziet heel duidelijk dat de lightning subtiel verandert als je vijandelijk gebied inloopt (maakt de omgeving onheilspellender). :)

    Ik had nog mijn twijfels bij Conan, maar ik ga zeker lol hebben met deze hack'n slasher.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmmmm, nu krijgen we steeds meer over de game te horen. Hier wat van mensen op Gamersyde.com die de game ook spelen.



    Ive got mixed feeling about this game. Starting from the good things, final battles are really cool, free roaming is quite fun. As some said controls aint good, fighting isnt polished, there is no crowd control, fatalities and other moves are getting a bit boring after a while. Viking is trying to mix different styles of gameplay such as stealth ( it fails here ), figthing ( not even close to Mark of Kri, GOW or even Conan ) sometimes its even trying to be a platformer lol. After beating first isle Ive got same feeling as with AssasinsCreed.....im bored. At least You know that final battle gotta rock so U keep playing.

    Afterall Im a huge fan of gore+swords gameplay style so after playing just few hours I'd rate it 7/10.



    Im during second mission right now but unfortunatelly its more of the same. You have some places to liberate ( quarry, farm etc ), some caves to visit to rescure slaves ( save a citizien in AssCreed anyone? ) but it means killing same enemies all over again. I'd rather see more epic battles like those @ the end of each island. Dont get me wrong tho...game is quite cool but repetitive . Im hoping to get some extra powers or weapons for my character ......
     
  5. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik heb Spartan: Total Warrior een tijdje terug gespeeld en ik zie weinig verschil in V:BfA. Ook niet zo verwonderlijk aangezien het bij dezelfde ontwikkelaar wegkomt. Dit spel heeft alleen een andere setting en is uitgebreider maar in feite komt het er weer op neer dat je moet hakken,hakken en nog eens hakken. Tja, en daar moet je maar net van houden. Ik zou zeggen wacht op een demo
     
  6. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kga echt niet zitten wachten op en demo die niet komt;) Kga em dalijk bestellen:D
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Spartan Total Warrior vond ik heel erg leuk. Zag er goed uit en het speelde goed, sfeer was oke. Deze laat ik wel liggen, bewaar mijn geld voor andere games.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Andere? mmm, kan me de komende maanden alleen viking en gtaIV bedenken;) Daarna een heeeele tijd niks;)
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    GTA IV, Ninja Gaiden 2, Fable 2, Saints Row 2, Gears Of War 2 en nog meer. De meeste komen pas over een paar maanden maar het is beter om er nu al geld voor neer te leggen. Anders koop ik nu alleen maar games die ik niet heel speciaal vind en wanneer deze games uitkomen ik geen geld heb.

    Al denk ik dat deze game ook snel in prijs zal verlagen, het zal zeker een leuke game worden maar ik denk niet dat er echt veel mensen zijn die dit voor de volle pond zullen kopen.
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Maar dat zijn spellen waarvan er sommige er iid pas over een jaar uitkomen;) Maargoed, niet veel mensen zullen em voor de volle prijs kopen, maar ik dus wel;)
     
  11. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, maar dan moet 'ie wel in de winkel liggen ...
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga em bij www.consoleshop.nl bestellen;)
     
  13. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Is een optie ja, ik had me een ander weekend in gedachten :)
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je bedoelt volgende week omdat ie dan pas officieel uitkomt ofwat?
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.459
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Dat valt nog te bezien. De toppers waar jij het over hebt laten nog wel een tijdje op zich wachten (behalve GTA IV) en een goede hack'n slasher is altijd welkom. Maar de mensen die al Spartan hebben gespeeld zullen zeker voorzichtiger zijn met deze aankoop.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Jah en hier in heerlen *zucht* hebben ze em nog nergens:mad: Bah bah wat een poepstad:mad:
     
  17. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik had dit paasweekend gewoon wat digitale ledematen willen zien rondvliegen!
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    haha oke;) Maar ik heb Viking net besteld bij consoleshop.nl en verwacht hem dus dinsdag. Dan zal ik jullie vertellen wat ik er van vind;)
     
  19. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik las de review van de PU en dacht echt WAUW... deze game wil ik zeker gaan halen binnenkort...

    maar nog zoveel uit te spelen ook nog pffff :9
     
  20. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game vanmiddag gekocht bij de Media Markt. Ben nu ff met Katamari bezig (ook gekocht). Zo Viking erin stoppen :D
     

Deel Deze Pagina