1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viking: Battle For Asgard

Discussie in 'Algemeen' gestart door breakcore, 22 aug 2007.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nu weer graag ontopic heren, -XboX- Freak ik heb je een pm gestuurd met een paar mogelijkheden wat betreft controllers.

    Zo, nu zelf ook weer on-topic. Ik heb een beetje gemengde gevoelens inmiddels, in het begin was ik zeker niet zo positief als dat ik eigenlijk had verwacht met dit spel. De massa gevechten beginnen nu echt wel cool te worden, maar daar tussendoor begin ik wel een beetje intresse te verliezen. Wat mij het meeste stoort zijn verschillende rariteiten, zoals geluid (b.v. van een fatality) wat plots weg is. Irrationele AI van de tegenstanders, soms zit je verstopt en zien ze je niet, soms zit je op vrijwel dezelfde manier verstopt en dan zien ze je ineens wel.
    Vijandjes die achter je aan rennen tot een bepaald punt, zich resoluut omdraaien en vervolgens weg wandelen waardoor je ze kan stealthkillen.
    En meer van dat soort dingetjes. Veelal kleinigheden, maar een boel van dat soort kleinigheden waardoor het toch wel gaat irriteren.
     
  2. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgt trouwens maar een 6,5 op IGN. Groot verschil dus met de review van de PU. Die gaven Army of two ook al zo'n hoog cijfer... Worden volgens mij steeds ongeloofwaardiger daar...
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vind IGN zeer onbetrouwbaar! Die geven altijd van die rare cijfers.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja als ze het game niet kennen gaan ze minder geven
     
  5. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    maar goed maarten is nou ook niet echt een top reviewer dus het zal er wel tussen in zitten!
     
  6. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    issie al te koop ergens dan?
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem al sinds zaterdag. Gekocht bij Media Markt ArenA. Zag hem daar toevallig liggen :)
     
  8. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, hier in Groningen heb ik hem nog niet gespot jammer genoeg! Ben benieuwd denk dat ik hem wel koop maar hoop dat de game niet gaat tegenvallen.
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Eindelijk is mijn exemplaar verstuurd, nu hopen dat ie er morgen is:)
     
  10. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel zojuist uitgespeeld.

    Pluspunten:
    - Grafisch mooi
    - Speelduur
    - Vrijheid
    - Gigantische veldslagen

    Minpunten:
    - Vechten kan na enige tijd wat eentonig worden
    - Vrij weinig soorten vijanden (en af en toe niet al te slim)

    Heb er zo'n 16 tot 17 uur over gedaan. Viking krijgt van mij een 8+. :)
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjezus, net IGN's review gelezen....klinkt toch echt helemaal niet positief hoor. En ze hadden met Assassin's Creed ook aardig gelijk toen, wilde ik eerst niet toegeven maar na tijdje spelen van die game kwam ik daar wel achter.
     
  12. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 3 reviews gelezen, 2 NL die positief waren en 1 van IGN die wat minder enthousiast was. Maar met name de review van Gamert gaf toch wel de doorslag. Bloederig hakken is het type spel dat ik nu gewoon wil spelen :) En vanavond doe ik dat dan maar!
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  13. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    haha oke
     
  14. Gunpowder

    Gunpowder Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft volgens mij wat leveringsproblemen want op elke website van grote winkelketens staat er dat hij binnen is maar geen enkele winkel heeft 'm te koop!:confused:
     
  15. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds maandag. Heb alleen nu een klein probleempje.

    Ik heb alles opgelost rondom het eerste gebied, maar moet nu de amulet activeren. Ik heb de arena leeggekocht. Maar ik kan niet bij de portal in de laatste stad komen. Wie kan me helpen hiermee.
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Daar zit ik ook vast:confused:
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    jouw tekst [/spoiler ]

    Spatie weghalen tussen r en ] en het klopt
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Snap niet dat die reviews zo uiteenlopen. Misschien niet officiele reviews maar van genoeg gamers uit Amerika hoorde ik dat de game gewoon echt niet geweldig is, en al helemaal geen 90 waard.

    Ben wel benieuwd wat Gametrailers over de game te zeggen heeft, ik was het 100% eens met hun Vegas 2 review en zij hebben over het algemeen goeie reviews.\

    Oh kijk eens aan...

    http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1491/Viking-Battle-for-Asgard/p1/

    http://www.gamesradar.com/xbox360/v...080325152252174044/g-20070821165928501013/p-4

    Ik heb een goeie kameraad die echt zweert bij IGN, zelfs zo erg dat als IGN Vegas 2 niet een geweldig cijfer had gegeven, had ie de game niet gehaald...al was de game geweldig geweest. (wat ie ook is, daar niet van)
    En al ben ik zo absoluut niet....toch begin ik misschien iets teveel te geven om IGN's reviews. Alleen omdat zij echt eerlijk over Assassin's Creed waren betekent niet gelijk dat ze overal altijd gelijk in hebben natuurlijk.
    Wat betreft Viking, zij zijn meganegatief erover. Maar PU (al is een 90 wat hoog hoor) duidelijk niet. Die duitse review was ook aardig positief erover. Die gamert, al ken ik het niet....ook duidelijk te spreken over de game.
    Hopelijk ligt de game morgen in de shops (dimension plus had em nog steeds niet, raar..vorige week hadden ze em nog, dus zou je verwachten dat een volgende lading zo weer zo komen) want dan ga ik die even uitproberen en dan beslissen of het Condemned 2 of Viking word.


    Wat wel supertof is, en dat bedenk ik me nu...mocht ik morgen na het spelen van de game in de shop nog steeds niet zeker weten of ie goed genoeg is...koop ik de game gewoon, mee naar huis nemen , in de avond volop spelen en als ie echt tegenvalt , volgende dag ruilen voor C2.

    Xbox freak wat vind jij tot nu toe van de game trouwens?
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  19. ThaBest

    ThaBest Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja...als je op gamerankings kijkt zit de game op 71.4%...dus niet echt geweldig...maar het is natuurlijk erg persoonlijk.
    Wat ik dan meestal doe is even een paar reviews lezen die het slecht beoordeeld hebben en dan kijken wat ze er slecht aan vonden, als je van jezelf weet dat je je aan die dingen niet zo zal ergeren dan kan je het gerust kopen :).
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Team xbox reviews vind ik de beste reviewers die er zijn, altijd goed onderbouwend en realistische cijfers ( Assassins Creed kreeg bijvoorbeeld maar een 7,nogwat ;))

    Echter wil ik net zoals bij C2 hier niet de volle pond aan uitgeven
     

Deel Deze Pagina