1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat jullie forumleden dit wel konden waarderen, een coole hazenjacht waar ook nog vette prijzen mee te winnen zijn! :)

    Je hoeft niet naar Amsterdam te gaan , het te kennen,of in Amsterdam te wonen om mee te doen

    ---------------------------------​

    Tijdens X05 in Amsterdam, waar Perfect Dark Zero voor het eerst echt te spelen was, werden geheimzinnige brieven van Joanna Dark doorgespeeld naar de journalisten. Blijkbaar verbleef Joanna Dark te Amsterdam voor een geheime missie. Samen met Coca Cola zet Microsoft deze promotionele actie rondom Xbox 360 en Perfect Dark Zero vandaag in een nieuwe versnelling. Zoals in een ware online hazenjacht zullen wij, de Xbox gamers, Joanna Dark’s appartement moeten lokaliseren via een speciale website, waarvan de eersten die dat doen uiteraard een megavette prijs winnen!

    [​IMG]

    Wat moet je doen om online (je hoeft niet naar Amsterdam) mee te zoeken naar Joanna Dark’s schuilplek in Amsterdam? Vrijdag 14 oktober zal de jacht van start gaan en moet jij bewijzen dat jij minstens zo’n goede geheim agent bent als Joanna Dark door de locatie van haar appartement te vinden. Op de website van Microsoft’s ‘partner in crime’ betreffende deze marketingactie; Coca Cola, zul je de eerste instructies en hints vinden over hoe je je online speurtocht kunt gaan starten. Vanaf die tijd worden er periodiek hints en tips vrijgegeven over waar dit mysterieuze appartement zich bevindt in onze hoofdstad. Weet je uiteindelijk de de locatie, dan moet je dit zo snel mogelijk laten weten op de speciale Coca Cola website voor de actie en dan val je misschien in de prijzen.

    Waar wacht je nog op geheim agent? Bereid je alvast voor op de online zoektocht van je leven en wie weet wordt jij wel uitgenodigd een kijkje te nemen in Joanna Dark’s appartement om te genieten van alles wat daar te vinden is. Misschien kun je met het liefelijke model van op de foto’s hier onder wel een potje coöperatieve Perfect Dark multiplayer spelen? Misschien win je wel één van de Xbox 360 spelconsoles met Perfect Dark? Wie weet. Wees er klaar voor, vandaag is er nog voetbal, maar vrijdag begint je missie.

    Om je alvast in te schrijven voor de online missie om Joanna Dark’s appartement in Amsterdam te vinden, surf even naar Cocacola.nl en bekijk de speciale pagina. De deur gaat open op vrijdag 14 oktober en de eerste hints zullen dan te vinden zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2005
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    zal mij benieuwen
     
  3. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ga er niet aan medoen.
    Ik ken heel Amsterdam NIET, ben er nooit geweest en ga daar helemaal niet rond zoeken :p.
    Leuk voor de mensen die er bekend zijn, en helemaal TOF voor je als je wint gek :D!
    Ben wel benieuwd wat de prijs uiteindelijk is.
    Goede marketing natuurlijk weer van MS, ze denken daar wel na.
     
  4. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is ook niet echt de bedoeling om in de stad te zoeken ofzow. :) Gewoon via raadsels of hints zoeken naar een plek en dan gewoon een mailtje sturen o.i.d. Het zal trouwens ook niet zó'n onbekende plek zijn. Hij zal alleen goed verhuld zijn in vage verhaaltjes.
     
  5. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom heb ik het gevoel dat dit betaald wordt door ms:9 Maar het is inderdaad leuk... relcame is nu vol op gang, nu alleen nog een lange goede tv reclame actie, net als Halo2.
     
  6. Ryuchunk

    Ryuchunk Guest

    het zit wel goed met hun ik zal zeggen_0/
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet ik het niet posten ook al is het leuk maar wordt het niet betaald? Volgens mij zijn wij een Xbox site, als er een coole actie is voor Xbox gamers, zoals deze, (althans, IK vind het erg vet zo'n hazenjacht) moeten we dat posten, betaald of niet! Het zou niet zo veel uit moeten maken denk ik, maar goed, was het maar zo.

    Ik ben echt benieuwd...
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zei toch dat het leuk was :9 En natuurlijk moet je dit posten, dit is nou een van die dingen van 'om de games heen' wat ik het altijd met je over heb... Alleen was dat het eerste wat ik dacht, en het was tevens een positiefe eerste gedachte:)
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Heel goed! :)
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    deze thread kan nu wel dicht :mad: :+ ;)
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Sticky moet blijven :+ Is belangrijk....:9
     
  12. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik ga wel ff kijken in de stad :p
     
  13. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    nah, te ver weg, wel leuk voor de mensen die in Amsterdam wonen.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Zucht,

    Je hoeft niet naar Amsterdam te gaan , het te kennen,of in Amsterdam te wonen om mee te doen
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    jeb je moet gewoon zoeken op de site ... en hints vinden op de cola blikjes :)

    laten we elkaar helen en hier een aantal hints posten O-)
     
  16. Brolly

    Brolly Pr0 G4m3r

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    oooow, okay ;)
     
  17. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    ok. tellertje is afgelopen en er gebeurd niks.....
     
  18. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De deur is open mensen.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je moet nu codes verzamelen door vragen te beantwoorden maar bij de vragen horen filmpjes maar die filmpjes willen niet spelen dus dat schiet niet op...

    EDIT: Nu werkt het wel, je moet gewoon een aantal vragen beantwoorden en dan krijg je een code. Als je die code dan invoerd dan krijg je een soort get the picture achtig iets. Elke dag krijg je weer nieuwe vragen...
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2005
  20. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    hier nog steeds dicht....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina