1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vind Joanna Dark’s geheime appartement met Coca Cola

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mirik, 12 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    die 5 is ook niet te zien. in het eerste deel zie je die 11 dus dan weet je al genoeg
     
  2. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja het 2e filmpje zal ook vast wel ergens voor staan. Maar het bord waar de camera op gericht wordt is onleesbaar door de slechte kwaliteit en de borden die verderop staan kan je niet lezen doordat het zwart wit is... schiet niet echt op :)
     
  3. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    ik had ingevuld 11+5 en me code was AAAY
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    hmm met die huisen had ik bij het begin.. nu had ik zulke vragen van hoe de Geheime dienst van Duitsland heetde en dat was erg moeilijk zoeken @ Google.com
     
  5. ijsco

    ijsco Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik gelijk had, de aanwijzingen zitten wel in de vragen.. Bijv. van dat huisnummer. Ik ben vet slecht in deze shit. Ik snap er nix van.. Ik win toch niet, maar et is wel leuk om een klein beetje bij te houden..
     
  6. Koffie mok

    Koffie mok Guest

    Edit:/ Sorry verkeerde topic |:- |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2005
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    hmm , maar ik mocht dus een mobiel nummer bellen ... vreemd :eek:
     
  8. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is heel vaag allemaal, maar ik blijf het wel volgen.
     
  9. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer een par vragen ingevuld voor dag vijf en weer een puzzel stukje erbij. ik had jammer genoeg geen video vraag waaruit ik mischien een hint kon vinden.
     
  10. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon in het 2e filmpje toch duidelijke de tekst op dat uithangbord lezen (iig de eerste 2 woorden(De Vijf ...))
     
  11. Kaan

    Kaan Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    dawn. ik zag er dr niks van. :p maar k ga morge naar amsterdam toe( met ouders) en k ga daar overal in de stad zoeken :p jullie horen nog van mij ;)
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb vandaag ook geen hints gehad... maar wel een aantal kutvragen. Kreeg nu die vraag hoe de Duitse geheime dienst heet maar alle antwoorden die werden gegeven die stonden niet voor de geheime dienst. Eentje was politie, eentje was voor behouding van de grondwet en eentje was voor europese dingen...

    Ook die vraag gehad met wat de reikwijdte van de controller is, die is dus 9 meter maar je kan alleen 5 8 of 10 kiezen...
     
  13. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    yo gasten volgens mij is dit 1 en al bedrog.

    ik heb 5 acounts gemaakt en met 1 wist ik zeker dat ik alle vragen goed had en de rest had ik express fout gegokt.
    toch krijg ik precies hetzelfde plaatje en ik heb nog niets van een hint gezien.
    zouden ze je gewoon aan laten melden zodat ze je gegevens hebben ofso?
    en dat bill gates gewoon die 360 wint en weer trug geeft.
    (over die plaatjes, vandaag kreeg ik er maar 1. dus dan houd je aan het einde 2 lege plekken over als je de rest van de week weer 2 plaatjes krijgt)
     
  14. philipnorth

    philipnorth Blergh

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gewoon er weer 2 bij hoor.
    En er staat toch dat je pas nadat je alle vragen hebt beantwoord die puzzel compleet is? Alleen dat je als je vragen fout had de hint wat minder duidelijk wordt....
    En verder zitten er in de vragen ook hints verstopt, zoals de straat waar ze in de buurt zou zitten, dat restaurant in dat filmpje met t huisnummer etc

    Had vandaag trouwens eigenlijk 3 vragen over coca cola (waar recept bewaard wordt, hoeveel landen geproduceerd, en nog 1) en een over een cia dubbelagent en zijn straf.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben er ook nog niet helemaal uit hoe dit helemaal in elkaar zit :p.

    Maar doe nu ook gewoon voor de lol mee, antwoorden die ik niet wist, heb ik maar gewoon ingevuld. BOEIEND!!!
    Zie het vanzelf wel wat eruit komt, in elk geval heeft iedereen straks dezelfde puzzel. HOe, maakt niet uit, want de Code krijg je altijd :)
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou, ik krijg me een vraag....

    [​IMG]
     
  17. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Die heb ik ook gehad, en na goed zoeken het goede antwoord gevonden ;)
     
  18. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb weer de code ingevoerd. Maar als je gewoon alle dagen mee speelt krijg je toch niet alleen maar dat stomme wallpapertje....
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Lijkt mij niet....
    Anders zit je eigenlijk voor niets die code's in te voeren....

    Damn, die vraag van net. Dan moet je wel een beetje kennis van Amsterdam hebben zeg.
    Die vraag heb ik nog niet gehad, maar dat zou ik niet weten gek.
     
  20. philipnorth

    philipnorth Blergh

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die richtingsvraag ook gehad, en is idd ff zoeken ja :)

    En ja iedereen krijgt dat wallpapertje, maar als alle dagen voorbij zijn draait die zich om (denk ik) en krijg je een ander plaatje die je moet schuiven om erachter te komen wat de locatie is. (denk ik)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina