Ey, ik vroeg me af of jullie MM3 nog leuk vinden met xbox live. Ik vind niet echt meer omdat iedereen plekjes heeft waar je niet kan komen en als je dan uitvind hoe je er komt zijn ze al weer weg. Ook zijn de admins een stuk irritanter geworden. kging net in een spel met boundry's in de metro... zij boven zoeken maar vinden me niet. 1 is zo slim om in de metro te gaan maar ik ben ontkomen en weer naar boven gegaan. Dan beschuldigt de admin me van cheaten en kickt ie me... kbedoel tis toch geen cheaten?
Ik vind het nu ook niet meer leuk. Alleen met friends die serieus spelen. Het zijn best veel modes maar er zou toch meer verandering in moeten zitten. dat Stayaway Hunter en Tag zijn eigenlijk gewoon tikkertje met een klein beetje verschil. het zou leuk zijn als je een mode zou hebben waarmee je zoveel mogelijk kapot moet maken.
Ik vind MM 3 nog erg leuk!! De Metro en de glitches halen wel wat van de fun af, maar als je in games zit waar niemand op die manier speelt is 't hartstikke leuk!! Metro vind ik op zich wel leuk, maar de meeste mensen weten de ingangen niet, dit bederft natuurlijk de pret Top game IMO
Ja het is wel waar wat je zegt. Maar je moet gewoon met een stel Nederlanders gaan, dan wordt het een stuk leuker. Ik zit ook bij een soort vast groepie en dan doen we meestal Hunter, en dan is het veel leuker als bij een groepje Amerikanen ofzo.
laatst kwam ik in je game tex nl, maar je had me toen gekickt dus toen heb ik maar wat feedbacks gestuurd. eigen schuld en daniel nl heeft er ook een paar gekregen. don't fuck with me!
Ik speel alleen op serieuse servers, met hosts die duidelijke regels stellen. O.a. niet glitchen, geen metro etc. En anders start ik zelf wel een game op. Houden ze zich er niet aan dan krijgen ze simpelweg een schop! P.S: dark martini is erg irritant op live
je klaagt over irritante spelers, maar mensen die metro's gebruiken vind ik net zo irritant mm3 moet over driving skillz gaan niet over verstop "skillz"
Bwhaha, martini gaat deheletijd ergens zitten campen. Maar ik vind het niet zo erg, meestal is het maar ééntje die zo irritant doet en die houd ook wel weer op, en ik snap niet wat er zo erg is aan metro's, ik bedoel, het is niet cheaten, het hoort gewoon bij het spel. Niet dat ik er vaak in ga want ik vind het saai. Je moet gewoon een leuk groepje vinden, of wat mensen van xbw toevoegen want het is véél leuker met nederlanders.
de metro ingaan doe ik zoiezo toch niet. als ik hunter speel dan speel je met mini's enzo. als je dan een metro in gaat dan word je zo ingehaald door die politie bakken. met je mini uit de buurt van de politie blijven nou dat is pas gaaf!(the italian job anyone? ) toch de random map in george town heeft een plek waar politie auto's alleen kunnen komen als ze geduwd worden en een mini kan daar zonder hulp komen
Re: Re: Vinden jullie MM3 nog leuk op xbox live? Ik vind het ook zeer irritant al gaan ze in de metro, maar al heb je een beperkt gebied, dan zijn ze toch snel genoeg de lul. Maar gaat mm3 om je driving skills? Vind ik juist. Omdat er juist jumps zijn kun je je goed verstoppen en dergelijke, en daarbij bedoel ik niet glitchen, want dat vind ik wel erg irritant.
Re: Re: Vinden jullie MM3 nog leuk op xbox live? Met boundries vind ik het anders... je kan geen kant op als er dan politie komt... dan heb je cker wel drive skillz nodig EDIT: mn headseat is ook kapot, dat klipje zegmaar waarmee de microfoon aan je 'hoofdband' zit is afgebroken dus ik zie vaak niet of t nederlanders zijn.. en bijna al me vrienden zijn op vakantie..
net zoals die mensen die in parijs om de buitenste ring rijden met hunter en daar dan niet vanaf komen. Ik noem geen namen (tex nl).
Re: Re: Re: Vinden jullie MM3 nog leuk op xbox live? moet je de xbox helpdesk ff bellen. ze sturen je dan gratis een nieuwe