1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem ook halen,maar gewoon op de ps3 denk ik
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    OMDAT HET IN DE ANDERE TOPIC NOG NIET BEVESTIGD WAS EN DIE TOPIC VOOR DE PS3 TITEL WAS, oh god, lezen imo.
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hey Dioxic, kalmeer eens even. :eek: Ik denk niet dat Supremacy het zich zo serieus afvroeg.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Geweldig IMO, voor mij is dit echt een reden om geen PS3 te kopen. Ik vind VF echt een veel leukere serie dan DOA of SC.
     
  5. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    VF is vet! Fijn dat de Xbox 360 hem ook krijgt :)
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Afgaande op de gameplay trailers, lijkt de gameplay erg traag. Het vechten is realistischer dan DOA, geen Hayabusa bijv. met zn grote verdwijntruc. Veel mensen zweren bij Virtua Fighter, dus een aankondiging is alleen maar goed nieuws. Een beetje concurrentie voor DOA kan nooit kwaad.
     
  7. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

    Ik heb het ooit een keer uitgesproken (voorzichtig).
    Nu komt ie gewoon, dag PS3 _0/

    Hoop dat Micro toch stiekem een onlinefunctie toevoegd :9
     
  8. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    nou voor mij is het echt geen dag ps3 hoor,ik koop gewoon een ps3 en zet hem naast de 360 neer,ik denk dat de ps3 iets mooiere graphics heeft vanwege de 1080p functie,en ik heb een full hd lcd/tv dus komt goed:D
     
  9. Rudolf Release

    Rudolf Release Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja misschien dan maar ik word nog niet warm van de PS3.
    Ben begonnen met de Dreamcast en heb pas laat een PS2 gekocht.
    Toen de XBox Halo had heb ik de PS2 vrijwel nooit meer aangehad.
    Games spreken me niet aan, en daar komt nog eens bij dat de service van Sony
    niet echt super is.

    Heb 6 weken moeten wachten op de NAD om Killzone online te kunnen spelen.
    Ik moet eerst weer overtuigd worden door Sony_0/
     
  10. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    360 heeft ook 1080p ... informeer voor argumentatie
     
  11. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar nu nog niet,ps3 heeft die functie meteen
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    So what, dat is echt niet zo belangrijk. Laten we eerst maar eens zien hoe goed allebei de arcade ports zijn.
     
  13. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus ik sprong echt n gat in de lucht toen ik dit hoorde, maar misschien dat ik alsnog mn 360 wegdoe en een ps3 koop, moet et ff aanzien, VF is mn favo fighter reeks dus :) vermaak me atm nog steeds met DOA maar VF heeft tog n streepje voor!
     
  14. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ik herinner me nog dat er zon kleine oude wijze chinees vechtertje in het spel zat, op de ps2. Deze had zon aanval die onmogelijk te stoppen was echt irritant. Iemand weleens gespeeld?
     
  15. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    En het mooie van het hele verhaal is, dat er ook een gerucht gaat dat Tekken naar de Xbox360 komt... Daar gaat de PS3 exclusive....
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Er is geen aanval onmogelijk te stoppen, misschien was het gewoon lastig? Shun di bedoel je denk ik.

    Tekken trouwens, mwah dat doet me niets. Had toen Tekken 5 gekocht voor de PS2, dat viel me even vies tegen als je Virtua fighter en Soul Calibur gewend bent!
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm nooit eerder gezien dit :) Lekker hoor. Misschien eindelijk een goeie fighter voor de Xbox (IMHO!) :cool:!

    Oh DJ:FFNY was wel goed trouwens.. :)

    @ all; Ik heb de 2 topics even bij elkaar gepleurd. Deze startpost is wat beter.. En zo staat het nieuwsbericht er ook gewoon in :)
     
  18. Dioxic

    Dioxic Guest

    Nee die aanval was echt niet te stoppen, zon oudje koos je dan, telkens wanneer je opstond was hij je eerder, hij sloeg je op de grond en zo ging dat steeds door. Maar ja daar ga ik me niet druk om maken, ik kijk erg uit naar deze titel.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat kan ik me haast niet voorstellen, maar het zou wel vet zijn. Online Tekken spelen zou bijna een reden zijn om een PS3 te kopen. Maar het lijkt me nog toffer als er een Soul Caliber op de 360 gaat komen. In Soul Caliber 3 kan je zelf een personage creeren. Hoe vet is dat, als je dan tegen elkaar kan spelen online met je eigen personage. Met Dead Or Alive ben ik al zeer tevreden, maar ik juich het alleen maar toe als er meerdere vechtseries naar de 360 komen :)
     
  20. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat we zolang moeten wachten :<

    ben Doa ondertussen wel n beetje zat nl
     

Deel Deze Pagina