1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben vandaag langs wat speelgoed winkels geweest. nergens konden, of wilden ze hem aan me verkopen. dan maar wachten tot morgen.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    De mijne is daar wel al verzonden, dus hij heeft ze echt wel.
     
  3. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Hallo allemaal

    Jullie zullen wel denken waarom ik zo binnenkom aangezien jullie al flink los aan het gaan zijn over deze Game,maar het punt is dat ik nog niet eerder een Game van Virua Fighter heb gespeelt.

    Nou ben ik ook meer een Race Gamer maar een robbertje vechten ben ik wel altijd te vinden,keb zelf DOA 4 en ik vind hm echt zeer goed alleen de meeste Personages spreken me niet echt aan.

    Maar om even tot de kern te komen,wat is nu het exacte verschil tussen Virtua Fighter en de andere Beat m Ups algemeen?
    En is VF inderdaad zo diepgaand dat je even bezig bent te masteren?

    Bedankt alvast
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Hmm beetje vreemd dan. Ik had gisteravond een vraag gesteld, vanochtend antwoord gekregen. Daarin stond dat hij verwachtte ze vandaag binnen te krijgen. Maar blijkbaar heeft hij dus al een levering gehad. Maar goed, 1 dagje extra wachten is niet een supergroot probleem. Maar ik zou het wel erg balen vinden als ik straks tot dinsdag zou moeten wachten aangezien zondag en maandag geen post wordt bezorgd.
     
  5. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat is echt een moeilijke vraag. Ik vind persoonlijk dat Virtua Fighter in elk geval een totaal andere stijl heeft dan DOA, Tekken of Soul Calibur.
    Virtua Fighter staat bekend om zijn hoge moeilijkheid. Je kunt wel wat met button bashen, maar er zijn zoveel combo's dat je echt heel lang bezig kunt zijn als je echt goed wilt worden. Het spel probeert langer houdbaar te zijn dan andere fighters. Zo vind je in Virtua Fighter niet alleen de diepe gameplay, maar ook een heel lange carreer mode.
    Veel mensen vinden dat de serie grafisch ook altijd een mijlpaal is geweest. Het eerste deel was het eerste succesvolle 3D vechtspel, deel 2 was een mijlpaal voor graphics op de Sega Saturn. Deel 3 was op de Dreamcast voor velen een zwart schaap. Deel 4 op de ps2 zag er wel weer heel gaaf uit.

    (Ik zeg dit allemaal op basis van kennis over de serie, niet het laatste spel)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bedankt voor je reactie

    Nou heb ik even wat Filmpjes gecheckt op Youtube en ik vind kwa Fighters,Setting,en stijl Virtua Fighter van de nieuwe reeks erg goed,en de Karakters algemeen spreken mij in VF ook veel meer aan.

    Wat Graphigs betreft vind ik wat ik zag ook van eerdere Screens dat VF heel verzorgd en netjes uitziet,het probleem van DOA4 en Soul Caliber vind ik dat de achtergronden te over gedetaileerd zijn en dat stoort me nogal.
    En daarom ben ik best wel blij dat in Virtua Fighter de achtergronden wat ingetogener zijn afgezien van de hekwerken eromheen.

    Maar ik ga deze Game zeker in Checken,ben nu wel al meer overtuigd omdat het Vechttempo me ook zeer bevalt wat ik gezien heb :)
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    net terug uit de stad

    ga m nu spelen
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ben benieuwd naar je impressies :)
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja ik ook :'-(
    Weet iemand toevallig hoe laat Zuiderpark hun spellen verzend?
    Net mn mail gecheckt, nog niks verzonden
     
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    en hoe is de game?
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    gruwelijk hoor, heb alleen nog maar met Eileen gespeeld. Vooral in Dojo mode om alle moves te checken en het zijn er echt veel. En dat zijn ze niet eens allemaal. Je leert zeg maar moves die je dan naar eigen wil ook kan combineren. om langere combos te maken.

    Zeker een spel die je gewoon kan oppakken en een beetje mee button mashen, maar masteren gaat lang duren.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het overtreft zeker mijn verwachtingen. Ik vind dat het toch wel een heel stuk leuker is dan bijv. DOA 4. Het speelt heerlijk weg en het spel is erg uitgebreid. Ben vooral met de quest mode bezig geweest, wat vrij eenvoudig begint. Arcade mode is dan juist weer flink pittig.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
  14. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook gehaald ;), alleen die arcade mode kom niet verder dan stage 5 of 6. Ik heb geen idee hoe ik moet blokken wat zij wel telkens bij mij aanvallen doen. Ben ook begonnen met de questmode daar ben ik nu 1st dan is opzich nog wel makkelijk. Bij dojo mode weet ik niet hoe je drie pijltjes achter elkaar doet en dan p 2 is het hoogste wat mij lukt.
     
  15. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    pff sommige moves krijg ik in dojo mode maar niet voor elkaar.
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is je gamertag?
     
  17. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Misschien toch maar eens halen, want Virtua Fighter heb ik altijd al leuk gevonden.
     
  18. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    vanavond even met Sen online gespeeld, was wel lachen. Niet echt last gehad van lag ofzo.

    heb verder de hele nacht quest gespeeld. was eerste heel makkelijk maar heb daarna de moeilijkheidsgraad iets omhoog gezet. Ik ben goed op weg de eerste (en de makkelijkste) arcade hal uit te spelen. heb nu 48% van de 'spelers' daar verslagen.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Waar zie je dat percentage eigenlijk?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Is iedereen positief over het online gedeelte. Hoe zit dat in elkaar? Zit je dan ook gewoon met zn 8-en in een lobby zoals bij DOA 4?
     

Deel Deze Pagina