1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virtua Fighter 5

Discussie in 'Games' gestart door Perfect Mark, 26 apr 2006.

  1. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben wel positief over de connectie, het werkt goed als je beide een redelijke connectie hebt.

    Maar het is veel minder goed dan DOA geregeld. je speelt met zn tweeën, geen lobby. En om een ander charcater te kiezen moet je uit de game en weer terug komen via een invite, anders kan je gewoon rematch doen. Ik was van plan hierover op de sega forums te klagen. Ik gebrijp wel dat ze liever geen lobby willen waar anderen naar de match kunnen kijken, dat verpest de connectie.

    Maar ik dacht aan een lobby systeem van bv max acht personen. waarin iedereen tegelijk hun eigen matches vecht maar na de match terug komt in de gezamelijke lobby. De matches worden dan ingedeeld op winnaar van deze match tegen de winnaar van deze, loser van deze tegen de loser van deze. En voor de match begint kan er dan eventueel een character select komen.
     
  2. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    ga naar je 'home' zeg maar. daar staat in het menu 'status' als je daar op klikt kan je naar het Rivals menu gaan waar je kan checken hoeveel en wie je van elke arcade hebt verslagen.

    voor de achievement moet je iedereen uit 1 arcade hal met dezelfde character data hebben verslagen. ik denk dat ik als ik de eerste klaar heb een anedere character ga kiezen voor de volgende hal.

    *edit*

    KLOTE zooi

    om een of ander reden ben ik een hele hoop data kwijt. ik stond op 120 wins en 13 losses ofzo, nu weer op 63 wins en 1 loss. Al mn items en dergelijke zijn weg. Denk dat je gewoon altijd moet saven ofzo, ben k niet gewend van een vechtspel. Ikd acht die data blijft wel staan ofzo.

    en ik ben twee ranks omlaag gedaan. ben weer 4th dan ipv 6th.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2007
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dan is online inderdaad wel een teleurstelling. Ik vond het altijd leuk met DOA om naar andere wedstrijden te kijken. Je kon altijd even kijken naar de speelstijl van een ander. En ook was het wat gezelliger om met zn 8-en in een lobby te zitten. Het meest waarschijnlijke is dus dat ze de online modus hebben gerusht. In de PS3 versie zat het niet, maar Microsoft wil graag dat alle spellen een online modus hebben
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Weer flink wat Quest gespeeld, is nog steeds erg leuk. Begint ook moeilijker te worden nu. Ik ben 10th Dan rank. Ik vind het een stuk leuker en verslavender dan DOA 4.
     
  5. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Loukeh, maar ik speel niet online. In ieder geval nog niet, ik ga het wel een keer proberen maar ik zit hier op zolder en er kan geen utp kabel getrokken worden dus dan zou die door het huis heen moeten. En ook vind ik het jammer dat je moet betalen voor live en bij de ps3 gratis is.
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    als je het uitrekend is live maar 16 cent per dag :)
     
  7. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik krijg hem morgen ook als het goed is. Ik kreeg vanochtend een mail dat die verstuurd is. Juist de eerste dag online vind ik leuk, die heb ik dus al gemist. De eerste dag dat ik Dead Or Alive 4 had, behaalde ik online een winning streak van 85 matches. Maar toen had ik al veel geoefend met DOA Ultimate. Daar had ik al meer dan 4000 wedstrijden gespeeld. Met Virtua Fighter verwacht ik veel nederlagen, ik stap natuurlijk nieuw in deze serie
     
  8. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Alle achievements zijn trouwens single player. Er is geen enkele online achievement.
    Veruit de meeste zijn te halen in de quest mode.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is ook jammer, vind online achievements altijd wel leuk. Dan heb je tenminste nog het gevoel dat je ergens voor speelt. Ik ga natuurlijk wel beginnen met de Quest mode, maar ik heb hem gekocht voor de online multiplayer. Maar goed, het zijn maar achievements. Ik vind ze wel leuk, maar het is geen must
     
  10. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net een bestelling gedaan voor de Hori Ex2 Fighting Stick. Hij was nog op vooraad bij www.foregames.nl en volgens een mederwerker kon ik hem woensdag verwachten. (heb rembours gekozen als betalingsmiddel).

    Wel heel prijzig maarja
    je hebt ranks, je krijgt er dan geen achievements voor maar het is wel wat.

    En onderschat Quest niet, is leuk hoor. vooral het verzamelen van items en geld om je character helemaal te customizen
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo, 70 euro is heel wat. En met rembours betaal je volgens mij ook veel extra. Dan moet je het spel flink gaan spelen ;) Ik heb zoveel geld niet over voor 1 spel. Ook al zal je het ook wel bij andere spellen kunnen gebruiken. Straks ook Soul Caliber ofzow
     
  12. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk, is een hele hoop geld maar je kan het inderdaad met een hele hoop spellen gebruiken. Aan de ene kant schaam ik me zelfs een beetje voor die prijs maarja er is geen andere optie die ik weet nu waar hij gewoon leverbaar is en wil het heel graag hebben.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Ik neem aan dat je deze ook niet hebt besteld, Supremacy? ;)

    Vet hoor, lijkt het net of je echt in een cockpit zit. :b:
     
  14. Dayuum

    Dayuum Guest

    Hoe werkt online nou? is er een lobby achtig iets zoals in DoA 4? of speel je gewoon 1 match en dan zoek je een andere tegenstander?
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nee goeiedag zeg ;) Het leek me altijd wel bijzonder om dat spel een keer te spelen. Ik zou zoiets zeker een keer huren als die mogelijkheid bestond. Zoiets is ook leuk in de arcadehallen (die amper in Nederland bestaan).
     
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    1 tegen 1. in een private match kan je gewoon na elke match gelijk een nieuwe beginnen met je tegenstander. Als je gewoon mensen zoekt via het menu dan is het 1 match en zoek je weer een andere
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Dat laatste, er is geen lobby.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Post is geweest, nog niks gehad.
    Misschien morgen dan maar
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik krijg 'm hopelijk begin volgende week.

    Echt zin in een nieuwe fighter.
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2007

Deel Deze Pagina