1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Godverdomme, waarom is er geen fatsoenlijk matchmaking systeem. Je komt de hele tijd tegen prutsers en als je wint stijg je 0,0 op de rankings. En als je eindelijk tegen een goede komt moet je weer helemaal wennen aan het niveau.
     
  2. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het af en toe maar een raar spel....
    Ben in seizoen 4, stats rond de 21, en sta nummer 2 op de ranglijst.
    Speel ik de US Open, waar ik de halve finale WIN, en vervolgens sta ik ineens 5e op de ranglijst....???? Finale won ik ook, en stond ik weer 2e, erg vaag...

    Toen kreeg ik die King Tournament op de boot tegen Federer. Die gast sloeg alleen maar dropshots. Had em ervoor al tig keer ingemaakt, maar in die potjes heeft ie nog nooit 1 dropshot geslagen. Nu dus alleen maar...?? Klopt niks van dus. 6-4 verloren. Het zal wel zo zijn dat je pas nr 1 wordt indien je die pot wint...

    Ook vind ik het vreemd dat ik in die 4 seizoenen pas 1 keer een ace heb geslagen. Was op die boot tegen Federer met 199 km/uur. Ik krijg em maar niet boven de 200 (trainen zal wel helpen neem ik aan).

    Wel grappig dat je ook met een koekenpan kan tennissen, haha!! Zitten er nog meer van die dingen in? Met die koekenpan kan je nog best hard meppen ook!
     
  3. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag eindelijk duke vrijgespeeld met Federer maar nu ik weer met Federer een tournaments speel en een D rank haal krijg ik geen king om tegen te tennisse moet ik nu een andere poppie gebruiken om king vrij te spelen
     
  4. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Zojuist wel een hele merkwaardige comeback meegemaakt in de World Tour.

    De eerste 12 punten van de wedstrijd gaan naar mij (3 love games dus) en sta met 3-0 voor tegen Federer; één game verwijderd van de overwinning. Vervolgens lijkt het of die grapjas alles net iets harder, net iets zuiverder en beter raakt. Ik speel precies hetzelfde spel, maar opeens loop ik achter de feiten aan. Best grappig. Die wedstrijd verloor ik overigens nog met 4-3 ook...
     
  5. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook al in de gaten, vet minpunt aan het spel. Stond zojuist in seizoen 5 op de Boot tegen Federer met 5-0 en 30-0 voor. Gaat die flapdrol ineens King/Duke gedrag vertonen! Heb geen punt meer gemaakt, hij ramt elke bal snoeihard de hoek in... 6-5 verloren dus. Ik denk, krijg nog wel ff kans op de tie-break, maar nee hoor, dat hebben de makers van het spel ook maar in de kast laten liggen.....

    Nog ff een vraag: wanneer speel je nu precie Duke of King vrij???? Heb in Career en Tournament Mode alles al (behalve het potje tegen Federer op de boot dus...) achtereenvolgens met love games gewonnen, maar geen Duke of King in het enkel-spel gezien...???
    Wel moest ik in seizoen 2 na een mix toernooi met Sharapova tegen Duken/King dubbelen. Dit was echter niet na het toernooi met alleen maar love games gewonnen te hebben. Dit toernooi wonnen we maar nipt, en toch moesten we tegen Duke/King. Die bavianen hebben ons toen weggeblazen, niks tegen te beginnen in de dubbel....
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je moet dan tournament spelen en ze dan verslaan. Dus NIET world tour.

    Naast de koekenpan heb ik ook een gitaar en een paar heel raar vormige rackets.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  7. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel duke moet je verslaan (dus die met steeds een andere level tot hoe vergaat dat 10 of zo ??)
     
  8. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Tournament heb ik met m'n eigen poppetje, en ook met andere (Federer, Nadal etc) al tig keer gespeeld en alles met love- games gewonnen. Maar geen Duke of King te bekennen. Daarom snap ik het niet helemaal....??? Wat doe ik fout???

    De dubbel partij tegen Duke/King was wel in de World Tour, dus ik snap het ff niet meer...???

    Alvast bedankt voor de reacties, want ik wil die retro's ook in m'n pakket hebben...
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja die dubbel wedstrijd heb je aan het eind in de world tour, maar die staat los van het unlocken. Ik krijg als ik goed speel in tournament (niet alles love, maar zonder games tegen, zonder retry!) elke keer na de finale Duke, heel soms King. Als ik dubbel speel in tournament dan kom ik tegen ze allebei te spelen.
     
  10. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd...
    Het niveau in een Tournament is niet echt hoog te noemen, games krijg ik niet tegen en "retry" is echt niet nodig, maar geen King of Duke te bekennen....
    Prijzengeld dat ik krijg na een toernooi is rond de 9,5 miljoen. Moet je soms meer dan 10 miljoen hebben ofzo?

    Zal nog maar eens een paar pogingen wagen....
     
  11. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dan maar dat dit slechts incidenteel is, al krijg ik nu hetzelfde gezeik in een exhibition match. Ik speelde (met Monfils) tegen Federer; eerste set 6-1 gewonnen, tweede set keihard onderuit gegaan met 1-6. Toch merkwaardig die wederopstandingen...
     
  12. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  13. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe maak je nu eigenlijk een running shots ??
     
  14. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx!
    Heb al vaker alles op love gewonnen, maar kreeg geen Duke te zien. Voor de gein 1 puntje laten liggen in 5e pot, en ja hoor, daar was Duke! Klopt alleen niet met je opgegeven link, maar goed, boejuh. Zal zometeen King ff binnenhalen, door tegenstander in 5e potje op 30-0 te laten komen.

    Overigens vond ik Duke een lachertje. Hij serveerde alleen maar onderhands, die ballen scoor je direct. Mijn eigen service game ervoor hoefde ik alleen maar door het midden te serveren, waarna de bal zo cross de baan uit kon worden gehoekt. Wedstrijd duurde 59 seconden...
    Jammer dat ik geen Live heb, daar verwacht ik wat meer tegenstand...

    Zou ook leuk zijn geweest als er vrouwelijke Duke/King varianten inzaten, met van die soepjurken van vroeger, haha!!
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn inbox wordt volgespamd door al die profs die weer een potje willen trainen!

    De spamsletten! ;)
     
  16. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    In deel 2 zit wel een vrouwelijk, ouderwets characters, Queen.

    Goed van je zeg om meteen zo makkelijk te winnen, ik vind die match erg pittig.
     
  17. RapidFloep

    RapidFloep Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten, ff vraagie. k probeer nou al een paar uur die running shot te maken bij the achademy, maar 't lukt voor geen meter. heeft iemand een suggestie want k weet ook niet hoe k hem eig moet maken.
     
  18. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Wacht tot je maxed out stats hebt, dan win je die wel.
     
  19. japie

    japie Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met patronen speelt, kan je heel simpel van de computer winnen. Gewoon bal kort cross de baan uit, oplopen, en volley de andere hoek inleggen... Dat is het enige jammere aan tennisgames. Al vind ik deze wel beter dan TS2.

    Heb King nu ook binnen, en heb de wedstrijden tegen King of Duke nu op LVL-8 gewonnen. Hoe lang gaat dit nog door? Tot welk level gaan ze door, want het niveau verandert niet... Heb ook m'n eerste ace tegen Duke gedrukt, vond ik wel geinig...
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    ook maar gekocht dan, vooral voor live (single en vooral dubbelen)
     

Deel Deze Pagina