1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ben er maar mee gestopt. Op die boot word ik aan alle kanten weggeslagen. Die kut blake slaat fucking harde ballen. Niet leuk meer :confused:! Veel van de ballen belanden dan uit van mij omdt ik ze niet goed terugslag :confused:
     
  2. basovich

    basovich Guest

    vanochtend een nieuw racket gekregen in world tour, een koekenpan8)..goed rlxt ding:).
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen hoe je onderhands moet serveren? je zal het vast wel leren tijdens die world tour, maar ik speel alleen maar via live.
     
  4. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Je leert het niet tijdens de world tour. Ik weet niet hoe, maar ik weet wel dat het in de eerdere delen ook kon. Dus misschien helpt het om een FAQ van 1 van die games te bekijken.
     
  5. VWTDIGT

    VWTDIGT Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het uberhaupt wel mogelijk om die king en die duke te verslaan in de world tour?? jezus zeg... Ik dubbel met nadal, en ben tot 1 game gekomen, verder meppen ze me weg! Iemand tips?
     
  6. shapezzz

    shapezzz Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoe je die dopshot doet bij de Tennis-academy ?
    Al 100 maal geprobeerd maar het lukt me steeds maar niet...
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb die match gewonnen met 6-4 dus winnen kan echt wel.

    Dropshot, slice en stick helemaal naar achteren. Hij moet goed aangespeeld worden anders lukt het niet.
     
  8. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een drop-volley kan doen?
     
  9. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    !!
     
  10. Gregg

    Gregg Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hou je stick naar achter en druk op lob en laat je stick onmiddellijk los. Dit vereist een goeie timing anders gaat de bal in het net.
     
  11. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt, ik ga het uitproberen
     
  12. basovich

    basovich Guest

    die word tour is echt vaag:confused:..ik sta 8e en win de halve finale van roddick met 4-0 en dan zak ik naar de 10e plaats..daarna wel de finale gewonnen en werd toen weer 8e maar schiet niet echt op zo!
     
  13. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta sinds vandaag 1e in de World Tour:), nadat ik het toernooi op die boot van Monfils had gewonnen!
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Jammer dat iedereen zo goed is geworden online :emo: Toen ik met het spel begon, won ik 90 procent van mn partijen. Nu maar 50 procent, je moet echt hard werken voor je punten. Online is het wel jammer dat er maar weinig unforced errors worden gemaakt. Dat is het enige puntje dat Virtua Tennis zou kunnen leren van Top Spin 2. Voor de rest blijft het natuurlijk een perfect tennisspel
     
  15. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Career mode: als je een tournooi gewonnen hebt dan zie je een soort van zilveren vlaggenstrik met 4 sterren erin, maar bij een paar heb ik een gouden vlaggenstrik met 3 sterren erin...

    Wat houdt dit in??
     
  16. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 4 sterren hebt heb je in het hele toernooi geen 1 game verloren. Als je 3 sterren hebt wilt dat zeggen dat je een game verloren hebt. Tot zover weet ik het.

    Als je uit het toernooi wordt geslagen zie je 2 sterren geloof ik.
     
  17. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel...(ik weet niet hoe je dat weet maar goed)....dan ga ik die 3 sterren maar ff 4 sterren van maken :p.

    Ik vind dit deel uiteindelijk toch stukken beter dan deel 2... Daarom moet je een spel dus langer dan 2 a 3 uurtjes spelen voordat je een conclusie trekt....
     
  18. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n houten racket gewonnen, maar bij stats staat er een vraagteken. Is dit racket nou goed of niet?
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Volgens mij wel, maar ik zou zeggen, probeer zelf. Kijk en vergelijk.
     
  20. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kom je in de World Tour eigenlijk tegen King of Duke? Ik zit nu in jaar 7 ongeveer, en ik sta 1e. Me stats zijn tussen de 23 en 28. :)
     

Deel Deze Pagina