1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. mars15

    mars15 Guest

  2. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    De PS3 versie wordt gemaakt door een veel betere team dan die van de 360. Daarnaast ziet de PS3 versie er stukken beter uit dan de 360 versie, aldus IGN :)
     
  3. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Die graphics zijn niet het belangrijkste. Leuk meegenomen dat wel, maar de gameplay is toch altijd geweldig geweest bij Virtua Tennis. Beter dan Top Spin, en niet zo'n beetje ook...
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet dr goed uit! Heb er vertrouwen in, maar ik hoop dat er 1 ding veranderd in tennisspellen, en dat is het volgende: in Top Spin 2 speel je elke bal de tegengestelde richting in....het gaat de hele tijd van links naar rechts...omdat je op deze manier het snelst een punt scoort.
     
  5. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Weet je wat ik zo jammer vond aan Top Spin 2 ? Dat de computer precies aanvoelde in welke hoek jij de bal zou slaan, zo kon je de computer lang niet zo snel de bos in sturen. Vooral bij tegenstanders als Hewitt en Moya was dit best irritant aangezien zij best lastig waren om te verslaan.
     
  6. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378

    Nouja, in Virtua tennis 1&2 was dat nooit het geval. Dus ik heb goede hoop voor deel 3. Virtua tennis 2 vind ik zo ongelooflijk veel beter dan alle concurentie in tennisgames (incl topspin), Virtua tennis 3 is echt het spel waar ik momenteel het meest naar uitkijk.
    BTW: ik vind het wel jammer dat we op de 360 worden opgezadeld met sumo digital ipv AM2...
     
  7. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Heb nooit eerder een Virtua Tennis spel gespeeld!
    Maar ik kijk wel uit naar dit deeltje :).

    Voor mij als buitenstaander ziet er erg goed uit, en belooft het heel wat te worden.
    Hoewel ik Top Spin al erg leuk vond om te doen...
    Dus ben benieuwd hoe veel beter dan wordt :)
     
  8. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Lijkt nog niet eens op Federer.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het grafisch wel mooi, maar de spelers lijken nog niet echt. Ik heb bijvoorbeeld geen idee wie dit moet voorstellen, terwijl ik wel flink tennis volg. Ik gok dat dit Sharapova ofzow moet voorstellen

    [​IMG]
     
  10. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Vanavond even de finale kijken van de US Open: Roddick-Federer :D Ik denk dat Federer wel weer gaat winnen, maar ik hoop dat Roddick gaat winnen. Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de finale moeten vanavond Eurosport goed in de gaten houden, het is bij hun Live namelijk ;)
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik hoop wel dat Federer wint, want hij speelt tennis zoals het hoort. Roddick moet het voornamelijk van zn harde opslagen hebben. Maar beide spelers interesseren me niet echt. Ga wel ff kijken vanavond, tot een uurtje of 12. Moet morgen weer naar school ;)
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Mooi!
    Straks dan maar eens even Eurosport opzetten, terwijl ik ondertussen wat plaatjes draai!

    Graphish vind ik het wel aardig hoor! Alleen mogen de spelers inderdaad wat meer lijken!
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    De spelers lijken wel op echte mensen, alleen niet op degene die ze voor moeten stellen :+
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Beetje alá fifa dus :)
     
  15. mello206cc

    mello206cc streetrace 4ever

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem toch wel aardig lijken:)
     
  16. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wie is dat in godsnaam?

    Dementieva?
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    sharapova ;)
     
  18. The_Verve

    The_Verve Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de animaties van de spelers maar lijken. Onder het spelen zie je de gezichten toch niet.
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Not even close=(

    Is het nou zo moeilijk om de spelers te laten lijken?

    Is Virtua Tennis ook niet het spel waarbij je onmogelijk een bal uit kan slaan?
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ze lijkt niet op Dementieva of Sharapova.
    Het zou ook wel eens heel goed Hantuchova of Vaidisova kunnen zijn he;)
    Persoonlijk denk ik de eerste.
     

Deel Deze Pagina