1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Virtua Tennis 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door soepkoe, 25 apr 2006.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Grafisch vind ik het er niet uitzien.

    Maar goed, het speelt wel heerlijk. Grote kans dat als ik een 360 heb, Virtua Tennis een v/d spellen gaat worden die ik aanschaf.
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Wat een schande voor Hantuchova en Vaidisova ;) Aan dat hoofd te zien is het toch wel Sharapova hoor. Die heeft niet zo'n knap koppie zoals Kournikova. Maar toch raar dat die spelers niet zo goed lijken. In de voetbalspellen van Fifa en Pro Evo zitten tientallen spelers die wel goed lijken. Maar de animaties vind ik wel wat belangrijker. Bijvoorbeeld dat je aan de bewegingen precies kan zien dat je met bijv. Dementieva aan het spelen bent. Dat had met Top Spin 2 ook wel wat beter gekund
     
  3. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Nee, uit slaan gebeurd zeker wel in Virtua tennis 1&2.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Masterlijke trailer op de Marketplace :)
    Het oogt veel beter dan Top Spin 2
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het ziet er zeker beter uit dan Top Spin 2, een stuk beter zelfs vind ik persoonlijk. Ik heb het spel mogen spelen en het zag er goed uit vond ik persoonlijk.
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Lucky you ;) Ik moet wachten tot begin 2007 (dan is geloof ik de release)
    Grafisch ziet het er idd stukken beter uit dan TS2. Qua gameplay zal het ook wel goedkomen, de Virtua Tennis serie kennende. Zelfs op de PSP is Virtua Tennis top.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Haha,

    Ja, ik had de mazzel dat ik naar Leipzig kon en ik heb me daar flink uitgeleefd iig. Alles was wel op een HD-televisie, dus als je die niet hebt kan het behoorlijk misleidend zijn. Ik heb deze wel thuis staan dus weet ik dat mijn games er ook zo uitzien :D .

    Ik kan me ook voorstellen dat wanneer je geen HD-TV hebt en zelfs nog nooit een Xbox360 hebt zien draaien op een HD-tv dat je dan schrikt als je dat allemaal ziet.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Gisteren ff een stukkie Gamekings zitten kijken en daar was een verslag van Jan over Virtua Tennis 3. Echt fantastisch joh. Tijdens het kijken dacht ik alleen "IK WIL HEM NU!!" Ook online gaat dit een topper worden. Meer opties dan bij Top Spin 2. Dan ben ik toch wel heel blij met mijn 360, aangezien de Playstation 3 versie niet online gaat. Het worden in ieder geval zware tijden om te wachten tot maart. Gelukkig begint 15 januari de Australian Open, dus dan kan ik me eerst daar mee bezig houden ;)
     
  9. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb Topspin 2 toch maar gehaald, maar dat valt toch weer bar tegen. Voor mij kan het echt totaal niet op tegen de virtua tennis serie. Ik wacht met smart op maart.
     
  10. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    kan zelf ook niet wachten op deze game:)
    heb top spin 2 maar die heeft bijna geen vernieuwingen eigenlijk ten opzichte van het eerste deel.. had het eerste deel kapot gespeeld maar het 2e deel stond na 2 weekjes ofzo al stof te happen in de kast:)
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Top Spin 2 is best wel een goed tennisspel, alleen ze moeten er voor zorgen dat je niet de hele tijd links-rechts-links-rechts moet slaan om je tegenstander weg te kunnen spelen. Het is te makkelijk en iets te eentonig, het zal nooit een 9 worden op deze manier.
     
  12. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De singleplayer viel me ook een beetje tegen. Tegen de computer spelen in Top Spin 2 is echt niet leuk. Deel 1 vond ik echt geweldig, deel 2 wist mij niet weg te blazen. Qua gameplay waren er wel wat dingen veranderd, je moest in deel 2 echt oppassen dat je niet uit slaat. Plus dat links-rechts gedoe stond me niet aan. Echt een mannetje op het verkeerde been zetten was er niet bij. Qua karakters hoop ik dat Sega hun best doet om ze zo realistisch mogelijk te laten lijken qua spel. Bij Top Spin 2 had je met Federer nog wel het idee ECHT met hem te spelen, maar bij veel andere spelers was dat bijzonder matig. Ik als Dementieva fan was nogal teleurgesteld. Het serveren ging lastig met haar (dat klopt dus), maar voor de rest hadden ze echt geen moeite gedaan om haar een beetje te laten lijken op de echte Dementieva.
     
  13. Eppie046

    Eppie046 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk binnekort virtua tennis 3! :thumbs: ff kijken of ik hem ergens al kan pre-orderen.

    Paar jaar geleden virtua tennis gespeeld op mijn pc. Die minigames waren best leuk. _O_
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de release 30 maart? Zou erg chill zijn:D
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Officieel nu wel ja.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Top Spin 2 werd vlak van tevoren ook nog een paar weken uitgesteld. Maar jah, ik heb toch wel goede hoop dat ze een release in maart wel gaan halen
     
  17. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Euhm ja maar Top Spin 2 is van een andere uitgever toch? Dus heeft er weinig mee te maken;)
    Zou mooi zijn als ze maart inderdaad ook halen ja...maar er komen al zoveel coole spellen uit in maart:9
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb het niet over de uitgever. Ik heb het erover dat het uitstellen van spellen meer regel dan uitzondering is in de game-industrie. En het zou mooi zijn als ze maart daadwerkelijk halen, want in maart (sowieso de eerste paar maanden van 2007) komt er werkelijk niks uit dat me aanspreekt. Ik wacht op Blue Dragon, Mass Effect en Virtua Tennis 3. Voor de rest loop ik bepaald niet warm voor de releaselijst
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Het is belangrijker om te kijken naar de andere releases van Sega die geplanned staan. Nu staan namelijk Sega Rally revo, en golden axe ook op maart, dat gaat natuurlijk nooit zo blijven. Ik denk dat 2 van de drie worden uitgesteld.
    Ik denk eerlijk gezegd dat het VT3 is die zal blijven staan, omdat daar veruit de meeste info van is vrij gegeven.
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    En Stranglehold, Forza Motorsport, GTR en Colin McRae spreken je ook niet aan? Zijn niet de minste games, maar ieder zn smaak he. Alhoewel ik wel denk dat de meeste van deze games maart niet gaan halen magoed. Ze staan iig wel bij de meeste winkels voor een release in maart.

    Virtua Tennis heeft me altijd al erg aangesproken op de SEGA. Echt een prachtig spel met de bekende tennissers en waar niet elke rally op elkaar leek.
    Heerlijk, ik hoop dat ze niet al te veel aan de gameplay hebben veranderd.
     

Deel Deze Pagina