Een GOED alternatief is er denk ik niet, of je moet naar Slam! Tennis gaan, staan boel screens op e meenpeetsj
Tnx ! Ik heb het ff gecheckt maar lijkt me niet echt een alternatief voor Virtua Tennis ! Weet je niet of het nog op de plank ligt voor de X ?
Hmm ja er komt nog n FILA tennis spel, wordt alleen ook brak Virtua tennis is nu alleen nog voor de DC en PS2..
Was Virtua Tennis niet van Sega? Of was ie toendertijd als eerste op de DC gekomen? Want dan haal ik de boel door de war! Speelde het spel altijd in Spanje op vakantie! Was echt een relaxed spel, heel erg verslavend!
ja klopt cyberpunk is van sega, en het is echt zwaar verslavende shit!!! hoop echt ook wel dat ie nog op de xbox komt. was laatst naar engeland op de boot stond die arcadekast ook echt een leuk spelletje.
Ik wil ook virtua tennis ongelooflijk goed spel. Heb ik ook vaak gespeeld in blanes liggend in spanje. Deze game moet gewoon op de xbox komen
Hopen dat ze hem uitbrengen, en dat die Live ondersteuning krijgt!! Das wel lauw kijken wie er het beste kan tenissen!!