Virtual DJ topic

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Vinelli, 1 sep 2007.

1. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de virtual dj topic, virtual dj is een programma waarmee je (virtueel dus :) ) je eigen songs kunt mixen.

Hier kan je dusal je vragen enz kwijt . Of eventueel je mixen plaatsen..

Ik heb het net geinstalleerd, en het is mn tijd en centen 100 procent waard O-) . Maar weet iemand hoe je je loops kan beheren, want ik snap er geen saus van :D

grtz vraptor

Laatst bewerkt: 1 sep 2007
  2. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    gaap.... saai topic heb je blijkbaar aangemaakt :p

3. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou dit een saai topic zijn??

Hoe loops werken in dit soort programma's ben ik nog helemaal uit...
    Ik heb Virtual DJ op dit moment nog niet, ik zal eens even rondzoeken waar ik die kan vinden.

Op zich wel leuk om af en toe met die programma's te spelen, alleen ik heb er nog nooit een leuke mix uit kunnen krijgen (dit vooral omdat ik geen mogelijkheid om heb om via een hoofdtelefoon te kunnen voorluisteren)

4. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Iki heb Virtual DJ hier. Het is best leuk, hoewel er weinig opties zijn qua bassen enzo. Maargoed, ik gebruik nu meer iTunes omdat je je liedjes die je via daar koopt niet op VDJ kunt beluisteren.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat bedoel je met loops beheren? voor zover ik weet kan je loops alleen in de vorm van samples bewaren, verder kan je loops @ the moment maken, maar ze bewaren kan niet.
    Quepoints kunnen wel bewaard worden.
    Speel er nu al een paar weken mee icm 2 geluidskaarten, werkt aardig. Alleen is het jammer dat als je een keertje met een echt setje mag spelen je merkt dat het allemaal te langzaam gaat met VDJ

6. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0

nee het si al gefixt O-)

7. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben overgestapt op traktor, omdat de kwaliteit van grote bestanden (mix van een uur oid) vreselijk is. de snelheid van de nummers wordt door die encoder van virtual vertraagd waardoor het voor geen meter meer klinkt. Heeft iemand anders dit ook?

Deel Deze Pagina