[Wii] Virtual Reality dmv de Nintendo Wii

Discussie in 'Games' gestart door Kevf, 24 dec 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Een clamember postte op ons forum het volgende filmpje en ik was dusdanig onder de indruk dat ik hem ook zeker hier onder de aandacht wil brengen.

Johnny Chung Lee wist met de wii remote head-tracking voor elkaar te krijgen, waardoor de speler voor het eerst echt het gevoel krijgt in het spel zelf te zitten. Het filmpje zelf zegt waarschijnlijk meer dan tientallen alinea's van mijn uitleg. Dus zeker kijken!

[yt]Jd3-eiid-Uw&rel=1[/yt]

2. FreakinDell

FreakinDell Reflex Prime

Leuk Bevonden:
    1
    1 woord WTF!!!_O_

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Prachtig gedaan, die man is een genie! Zag het ook al in het funny filmpjes topic. Ben benieuwd of dit later wat gaat worden..!

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoop niet al te veel later ;)

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Grappig hoe zo iets logisch, door niemand verzonnen wordt. Dat is vaak de genialiteit achter zo'n product he. Denk bijv. aan de klassieker, de paperclip. Vind het maar eens uit!
    Grappig dat je die diepte echt kunt zien! Snap niet hoe hij dat voor elkaar krijgt zonder zo'n 3d bril zegmaar.
    Knappe shit, maarja zijn er developers bereid om er tijd in te steken?

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    [yt]5s5EvhHy7eQ[/yt]

Hier meer. Stond vanmiddag in het Funny Filmpjes topic. Echt héel stoer dit!

7. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    echt.... daar had ik nooit op kunnen komen :cool: gogogoo and become rich :thumbs:8)

Deel Deze Pagina