Virus of?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door XiroKe, 25 aug 2003.

1. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb de laatste tijd geregeld dat het internet en de computer in het algemeen enorm langzaam word. Pagina's willen niet meer openen op het internet, of het duurt op z'n minst 5 minuten voordat hij klaar is.

Ook zie je dat als je bijv www.xbw.nl intypt, dat hij op zoek gaat naar www.www.xbw.nl.org

Ik kan ook niet aanmelden op MSN, dan geeft hij aan dat er geen verbinding is met het internet, en Xbox Live kan hij ook al niet vinden.

Het kan ook zijn dat het probleem bij Chello ligt, maar het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

Heeft iemand anders een oplossing of last gehad hiervan?

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat het probleem bij chello ligt lijkt me juist heel waarschijnlijk... Misschien moet je de kabel even controleren, maar anders lijkt het me toch echt dattet aan chello ligt.

Heb dat trouwens ook een keer gehad met casema nog... Lag toen geloof ik aan de meterkast ofzoiets :confused:

Laatst bewerkt: 25 aug 2003
  3. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Nee, kabel etc. is allemaal in orde.

De volgende dag was op Editie NL dat er een nieuw virus was dat je PC traag maakte, ik ging er dus vanuit dat dat het was.

Is inmiddels al weer een korte tijd geleden dat ik er voor het eerst last van had.

4. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb je ook wat verkeerd gedaan met de instellingen als ie naar www.xbw.nl.org zoekt...

5. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Ja, maar hij doet dat dus niet altijd.

Het is een keer een hele avond verkloot geweest, en nog een paar keer (volgens mijn zus).

6. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Chello fukt vandaag iig schijnt. :)

7. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Als je internet het niet doet zoekt je browser altijd op www.~.com.edu of com..org

dus het ligt aan je instellingen, bij mij hoef je alleen maar winipcfg in the typen bij uitvoeren. En dan alles resetten. Misschien dat je daar wat aan hebt.

8. Kevin15

Kevin15 Xbox lover!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien Sobig.F inderdaad kijk even op virusalert.nl

9. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je geen virusscanner?! Het klinkt me namelijk erg bekent in de oren... Het kan namelijk zijn dat je pc en internet zo sloom worden doordat het virus zich dan steeds doorkopieerd. Dat was ook een keer met mij, ik had toen het Tjernobyl-virus. Een hele ouwe eigelijk, maar ik heb er wel veel last mee gehad. Ik heb ook Chello trouwens, maar daar lag het toen toch echt niet aan. Als ik jou was zou ik even scannen of het een virusje is, want daar klinkt het wel naar... :'-(

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Nonsens. Sobig.F heeft hele andere symptomen.

11. ImpulzZ

ImpulzZ Katie Holmes

Leuk Bevonden:
    0
    heeeeeel toevallig :+ had ik namelijk ook
    even mijn cookies, en tijdelijke interenetbestanden verwijderen en het was weg :D misschien moet je even kijken of dat al helpt? :eek:

12. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Wow, wat een mooi woord:9

Neem even rappe sprongen naar hier. En dan in het drop-down menuutje met "Find a product" even HouseCall kiezen. Daar kan je gratis op virussen checken.

13. XiroKe

Leuk Bevonden:
    26
    Gedaan, hopen dat het nu niet meer gebeurd.

Had trouwens een virus scan gedaan, maar niks kunnen vinden.

14. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Dan hoop ik voor je dat je er nu van af bent... Succes in ieder geval.

Deel Deze Pagina