Virus

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Moondrake, 19 jul 2004.

1. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Mensen,

Ik ben vandaag plotseling 5 gigabyte verloren van mijn hardeschijf. Deze 5 gb is nu in gebruik, maar ik weet niet waarvoor. Ik ben nu een fouten controle aan het uitvoeren. Ik heb ad-aware geinstalleerd en gezocht naar spy-ware deze heb ik allemaal verwijderd. Weten jullie misschien waar dit aan zou kunnen liggen en waar ik een gratis goede virus scanner kan verkrijgen.

Thx,

2. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    gratis virusscanners

op bovenstaande link een overzicht van gratis virusscanners
    avast is een goede virusscanner

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  3. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt vaag. Heb je niet met je systeemherstelinstellingen staan rotzooien of een of andere dikke game erop gezet? Anders ben je de sjaak.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Een virus zal zover ik weet niet 5 gig ruimte opeisen, maar kan het fout hebben.
    Leeg je ook regelmatig je temp (*.tmp) files van IE en Windows/temp?

5. S3NS31

S3NS31 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, check inderdaad die systeemherstel shit. Daarnaast kan je ff alle mappen selecteren en kijken of ze daadwerkelijk evenveel ruimte opslurpen als er bij de eigenschappen staat.

6. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah ik weet het ook niet, maar 's ochtends heb ik alleen op msn gezeten, en 's middags was er ineens 5 gig extra in gebruik. Ik zal kijken naar die systeem instellingen. Misschien een msn-virus ofzo...

7. dopmaster

dopmaster Flying High

Leuk Bevonden:
    0
    een virus kan bullshit bestanden aanmaken die hij costant copiert,

Als dat maar lang genoeg doorgaat kom je uiteindelijk wel een keer bij 5gig.
    Het virus is dus niet 5 gig! Dat zou wel erg lastig zijn om via internet binnen te halen.

8. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Een special MSN Virus bestaat niet, wel virusen die via Messenger Service binnen komen maar geen 1 die alleen werkt als je MSN hebt. Als ik jou was zou ik een scan doen met Stinger, deze vind alle bestanden die niet thuis horen in jouw windows. Heb je trouwens een Firewall ? Of iets wat met een virus scanner te vergelijken is ?

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Speciale msn virussen bestaan zeker wel. krengen verspreiden zich via gesprekken zonder dat je het ziet, en spammen allemaal berichten naar iedereen.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me gewoon je systeemherstel

11. CHAOZ LORD

CHAOZ LORD Xlife

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is ene virus dat gebruik maakt van MSN. Dit virus zou evengoed werken als je geen MSN had. ten 2de zou zo`n virus gene 5 gig. van je HD opvreten, tenminste niet voor zover mij bekend is.

Maar weet je echt zeker dat je nims gedownload hebt of iets geopent hebt ?
    Want als je die morgen alleen ff op MSn hebt gezeten zat het virus (als het dat is) er al in voor die dag. Als je de systeem herstel optie beschikbaar hebt zou ik dat doen, en als het dan nog niet beter is een vakman raadplegen, of anders gewoon ene format C(of d, iig de schrijf waarop je windows staat)

12. Socks

Socks a.k.a sokken

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij kan je ook gehackt zijn, dan kunnen mensen dingen (software o.i.d) op je pc zetten die andere dan daar vandaan kunnen downloaden, maar dit gebeurt vooral bij computers die extreem snelle verbindingen hebben zoals bij universiteiten.

misschien klopt het helemaal niet wat ik zeg, maar een vriend van mij had mij dit verteld en dit was dus het eerste wat in me op kwam. ik zelf heb er weinig verstand van.

13. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    hoe kan zo'n virus zonder msn werken als hij berichten via msn verstuurd |:-

ik denk trouwens niet dat het een virus is. heb je heel toevallig norton?

14. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    5 gig voor een virus?! :confused:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    probeer eens te defragmenteren ofzo mssien dat dan alles weer een beetje normaal op een rijtje staat

16. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik heb geen anti-virus programma en geen firewall :confused: . Wat houd dat systeem herstel precies in!?

EDIT: Ik ben trouwens wel op z'n website geweest waar je allemaal van die schermpjes kreeg van YOU ARE AN IDIOT, www.albinoblacksheep.com/flash/you.html geloof ik.

Kom alleen op die site als je virus scan hebt en niet snel geirriteert raakt.

Laatst bewerkt: 19 jul 2004
  17. Moondrake

Moondrake T-Shirt Ninja

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn vriend gaf zijn Mcaffee op die site gelijk aan: virus gevonden en opgeschoond. Waarschijnlijk komt het virus hier dus vandaan.

18. Slurpgeit

Leuk Bevonden:
    7
    die site heeft voor de rest geen virussen.

Deel Deze Pagina