Dan moet je een On-demand scanner hebben.. maar 't beste is nooit 2 scanners op één pc. On demand is dus een scanner die niet als monitor werkt. Volgens mij is Mcafee Stinger een on demand scanner
Het is niet aan te raden om een 2e virusscanner te gebruiken. Als je bijvoorbeeld Avast naast Norton gebruikt , zal Avast een aantal opties uitschakelen. Om te voorkomen dat het systeem onstabiel wordt. Gebruik nu zelf al jaren Avast , dit programma mag je 14 maanden gratis gebruiken. Ook wordt het programma meerdere malen per week , gratis upgedate. Er is inmiddels ook een Nederlandstailge versie beschikbaar. http://www.avast.com/eng/down_home.html
maar ik heb norton er al op staan en tog veel last van virussen en ik weet dat je normaal problemen krijgt met 2 scanners dus hoopte ik dat er een bestaat die gewoon zonder problemen bij norton kan
Werkte Norton update dan nog wel. Bij veel van mijn klanten merk ik dat Norton update , vaak uitstaat , niet goed geinstalleerd is of helemaal niet werkt. Daarom geef ik iedereen altijd het advies om Avast te installeren.
Vooral als je Norton + "iets'" gebruikt. Norton zelf is ook een gemeen programma.. Probeer maar eens alle bestanden weg te krijgen als je 'em de-installeert.. Lukt niet blijven een aantal bestanden achter. Kun je eruit halen via de console.