1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Virussen en stuff

Discussie in 'Games' gestart door hauwie69, 20 jun 2002.

  1. hauwie69

    hauwie69 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje,

    Aangezien je met de X-box op internet kan, zit ik er mee dat het dan mogelijk zou zijn da er op de harde schijf virussen of fouten terecht komen (microsoft kennende).

    In deze dingen ben ik echt een leek, dus als er mensen zijn die hierover meer uitleg weten, post it pls.
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk dat dit moeilijk word want je logt in op servers van microsoft en die zullen echt wel voorzien zijn van anti virus software. En ik denk dat er niemand een virus voor de xbox gaat ontwikkelen (hoewel er zijn zieke geesten) maarja.
     
  3. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    nah denk het niet want de meeste virussen komen via mail en MSN enzo binnen en dat heb je toch niet.
    Maar ik weet het niet zeker want als ze het echt willen...

    Maar aan de andere kant; hoe willen ze die virussen maken, met de PC duzz
     
  4. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Nouw er zijn genoeg mensen die ziek genoeg zijn om virussen voor Xbox te gaan ontwikkelen, maar omdat je met Xbox niet op 'het internet' maar op een gesloten netwerk van MS zit is de kans dat je een virus krijgt rond de 0,0. Het virus zou dat op 1 van de servers van MS geïnstalleerd moeten worden nl. en zie dat maar eens voor elkaar te krijgen! ;)
     
  5. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    [anti-MS mode]
    Ik betwijfel het nog of dit zo moeilijk zal zijn... MS kennende zullen die servers wel draaien op win2000/XP/.NET en ik betwijfel of ze daar wel anti-virus software op zullen draaien omdat die er domweg niet is voor dit soort server toepassingen. Daarom hoop ik eigenlijk dat ze verstandig worden en voor één keer hun principes opzij schuiven en er een open source OS op gooien. Dan wordt het risico dat er echt een virus in het netwerk terecht komt enorm verminderd.
    [/anti-MS mode]
     
  6. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat je niet zo makkelijk bij die machines zult kunnen komen om er ff een CD'tje in te proppen ofzo. MS heeft genoeg geld voor beveiliging en dat zullen ze ook best gebruiken...
     
  7. Froggie

    Froggie Kwaaaaak

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... als fysieke toegang tot dat soort machines uberhaupt mogelijk zou zijn voor jan en alle man dan liet ik XLive meteen lekker in de winkel staan... daar komt bij dat grote servers niet eens meer een cdrom/floppy whatever hebben }:]

    J/k, ik hoop alleen dat MS goed nadenkt over de beveiliging en niet iets levert waarin ik, en met mij heel veel andere gamers, teleurgesteld in zullen zijn (damn, vage formulering, 't is laat zullen we maar zeggen).
     

Deel Deze Pagina