Is het mogelijk dat je een virus in je X-BOX zou kunnen krijgen, ik heb daar eigenlijk nog nooit wat over gehoord of gelezen.
Alleen als je een OS (linux)op je Xbox zet en hem als PC gebruikt..... anders niet, zelfs dan nog heel moeilijk zijn namelijk weinig virussen voor linux...
Maar het zou toch kunnen als je muziek/plaatjes op je Xbox zet en dat er dan een virus meekomt, vooral als je een cd rw gebruikt of Xbox Music Mixer.
ik weet het niet zeker maar volgens mijn kan het niet ook al zit er een windows virus op je xbox het maakt niet uit want de xbox heeft niet hetzelfde besturingssysteem als windows. De virus werkt dan gewoon niet
Nee, dat kan niet. Althans, de wegen naar je Xbox toe zijn in handen van Microsoft. Content downloaden gaat alleen via Microsoft, je download Microsoft spullen, dus daar zitten dan ook logischerwijs geen virussen in.
Ik denk wel dat het mogelijk is. Stel je hebt een hekel aan Xboxen, dan kan je die van jou ombouwen, en dan via Live een virus verspreiden naar andere Xboxers. Natuurlijk moet je wel een gedegen kennis hebben in hoe Live werkt maar het is vast mogelijk. Voordeel van Live is dat het een gesloten netwerk is, dus alles wat je download is in principe "safe". Maar dat kan natuurlijk altijd veranderen.
Je kan niet op Xbox Live terwijl je Xbox omgebouwd is. Je kan hem hooguit uit zetten, maar dan kan je dus verder niks. Hooguit is het theoretisch mogelijk, maar deze jongen wil gewoon weten of er nú een gevaar is en dat is er gewoon niet.