Vis controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door frankx, 3 jul 2004.

1. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
    Het moet niet gekker worden. Een speciale controller voor Fishing games.

Dat ze maar eens een fatsoenlijk stuur op de markt brachten.

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  2. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Hahahahah! Er is volgens mij maar 1 Vis game op de markt "Pro Rod Fishing" en die kreeg een 2.3 ofzo, waarom er dan een aparte controller voor maken, je kan maar niks te doen hebben zeg. SjongeJonge:D

3. gerjan

gerjan Guest

lol wel grappig, maar er zijn weinig mensen die die spellen spelen volgens mij:D kheb laatst ook al een gitaar gezien voor een spel op de ps2, guitar pro ofzoiets

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    hahahah, kansloos ding....

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dit is meer iets voor de arcadehallen, niet voor thuis. Wie koopt er nou een stuur, soort skateboard, vishengel et cetera, dat zullen er weinig zijn. En zeker dit zal weinig mensen trekken. Heb het enigste visspel gespeeld, damn wat bagger. Werp je hengel, wacht een uur totdat er een visje komt, als je gelukt hebt bijt die, maar dat is er bij mij nooit van gekomen. Een wedstrijdje spelen en paar minuten wachten tot er een vis langskomt en dan verliezen omdat je niks gevangen hebt, nee, ga alweer te veel lullen. Laat maar in de winkel.

6. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Een stuur ik nog wel grappig voor race games, omdat je daar veel van hebt. maar een hengel :D.

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    De Dreamcast had ook allemaal van die onzin :D
    Ik vind het wel leuk. Het geeft een enorme toegevoegde waarde aan een game. Bijna alle Dreamcasters vinden Sega Bass Fishing gewoon leuk met zo'n hengel. Ik kan me wel voorstellen dat met je controller vissen nergens op slaat. Maar met z'n hengel is het echt gewoon lol!
    Zo heb je nu ook een lightgun voor de Xbox in de vorm van een sniper. Zeg nou eerlijk, je staat misschien een beetje voor lul, maar het is toch hartstikke vet om liggend op de grond al kijkend door je vizier Silent Scope te spelen 8)

Hier nog wat Dreamcast shit:

(hmm, die hengels van de DC en de Xbox lijken wel verdacht veel op elkaar)

Nouja, die games zitten wel wat anders in elkaar hoor :)
    Je kunt je bait kiezen, en d'r zwemt best een hoop rond, maar het gaat erom om de vissen te lokken door op de juiste momenten rukjes te geven aan de hengel. En dan moet je hem nog met de juiste snelheid binnenhalen zodat de draad niet knapt. Meer behendigheid dan geduld hoor :9
    Ik heb Sega Bass Fishing ook op de DC. Ik heb het spel niet echt lang gespeeld (goh8)). Maar ik kan me voorstellen dat het echt lollig is met z'n hengel.

Laatst bewerkt: 3 jul 2004
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol als je zoiets koopt ben je echt gek. Trouwens, de prijs voor dat ding is niet eens zo gek 8) 16,39 daar koop je meestal niet zo snel een normale controller voor. En als je die game toch hebt... Wat houd je dan tegen dat ding te kopen, in de hoop dat het nog een beetje leuk word 8)

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met een stuur is leuk, maar heb nooit een situatie gehad dat ik lekker met stuur achter console kon zitten, dan moet je weer een tafel ofzo midden in je kamer zetten om je stuurtje op te zetten. Heb een stuur voor pc (kan helaas niet goed met xp overweg) en is erg tof. Maarjahm, heb Pro Cast Fishing ook gespeeld maar snapte er weinig van, zoals dat je moest lokken met rukjes geven enzo. Heb in die tijd dat ik het speelde dan ook maar 1 vis in de buurt van mn haakje gezien:)

10. Ol' Capone

Ol' Capone Future xbw *****

Leuk Bevonden:
    1
    had er al eerder van gehoord, lijkt me best rlxt :p beetje met de hengel staan te kloten in de kamer 8)
    nu nog een goede game!

11. remco320

remco320 350Z lover

Leuk Bevonden:
    1
    Zelf een sportvisser duzz lijkt me wel geinig
    Heb alleen nog nergens die Pro Fishing game gezien. Niemand kan er wat van of het is gewoon een zware k*t game Zal wel het laatste zijn

12. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    hahahaa lol lol, je moet er van houden he

je moet natuurlijk wel de skillzz hebben }:]

13. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    edit: woeps, verkeerde scherm :eek:

14. PoPgamer

PoPgamer Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    whaha, die controller ziet er wel erg geinig uit zeg. mss dat men nu ook es een goede visgame gaat uit brengen.. ??

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    dit is eg zo dom he
    je moet eg gek zijn om zoiets te kopen, net als het spel zelf haha

16. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    Leuk toch, lekker potje vissen met je buurmeisje :cool:. "Ey man haal die haak uit mn ***!!" :D.

17. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    LOL!!!!!!
    Nu nog een goede fishgame maken, misschien gaat Rockstar Games een fishgame maken, natuurlijk een vriendelijke. :+

18. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze proberen ook echt op elke manier geld te verdienen.
    wie gaat nou zoiets halen; we hebben neit eens een fishing-game op de xbox. -.-

19. frankx

frankx The Old Guy

Leuk Bevonden:
    21
  20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ure right, maar met zo'n crappy score kan je het net zo goed als niet noemen :+

Deel Deze Pagina