ff vraagje heh, zet het hier maar neer, weet ff anders niet waar ik het moet posten... maare
heb vorige week xboxlive aangeschaft..
starterskit + mechassault 24 euri
maar heb een zwaar probleem, ik krijg met mijn loon geen creditcard heb het echt overal geprobeerd, is er niet een oplossing voor ofzo zijn er geen kaarten te koop zonder dat je een creditcard nodig hebt... zoiets heb ik een keer gehoord maar weet niet of je die ergens kunt krijgen
ben echt radeloos want ben echt uitgespeeld op de pc met al mijn games en gamespy... en wil gewoon xbox live
edit:
dit las ik elders op dit forum na lang zoeken overigens
PHP:
Verder wil Microsoft ook de mogelijkheid geven om gamers die geen aanspraak kunnen maken op Xboxlive (gewoon omwille van het feit dat ze geen toegang hebben tot een credit card ) om zich toch op het populaire netwerk te begeven. Dit zou gebeuren aan de hand van 'krab'kaarten, zoals deze ook gebruikt worden door de GSM operatoren waardoor gamers hun abonnement kunnen starten, maar ook kunnen vernieuwen. Er zullen verschillende kaarten te koop zijn: drie, zes en twaalf maanden. MS wil dit initiatief starten op 14 maart 2004 en dit om het éénjarig bestaan van Xboxlive in Europa te vieren.