[XOne] Visa card aanvragen

Discussie in 'Games' gestart door flipmode, 8 okt 2004.

1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vorige week mijn Visa card aangevraagd bij de ANWB. Ik heb gisteren mijn pincode geactiveerd. weet iemand misschien hoe lang het dan nog duurt voordat de kaart binnen is?
    ik heb nl alles al klaarliggen voor xbox live, alleen die kaart nog.

Groet Patrick

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Probeer het eens aan de ANWB te vragen?
    Lijkt me logisch, toch?

3. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das waar. misschien krijg ik dat ding morgen wel ofzo. ik hoop het maar. wachten duurt lang

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Enigste manier om het te weten te komen... bel ANWB. Zij weten de huidige status.

5. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje heh, zet het hier maar neer, weet ff anders niet waar ik het moet posten... maare
    heb vorige week xboxlive aangeschaft..
    starterskit + mechassault 24 euri

maar heb een zwaar probleem, ik krijg met mijn loon geen creditcard heb het echt overal geprobeerd, is er niet een oplossing voor ofzo zijn er geen kaarten te koop zonder dat je een creditcard nodig hebt... zoiets heb ik een keer gehoord maar weet niet of je die ergens kunt krijgen

ben echt radeloos want ben echt uitgespeeld op de pc met al mijn games en gamespy... en wil gewoon xbox live :'-(

edit:
    dit las ik elders op dit forum na lang zoeken overigens
    PHP:
    Verder wil Microsoft ook de mogelijkheid geven om gamers die geen aanspraak kunnen maken op Xboxlive (gewoon omwille van het feit dat ze geen toegang hebben tot een credit card om zich toch op het populaire netwerk te begevenDit zou gebeuren aan de hand van 'krab'kaartenzoals deze ook gebruikt worden door de GSM operatoren waardoor gamers hun abonnement kunnen startenmaar ook kunnen vernieuwenEr zullen verschillende kaarten te koop zijndriezes en twaalf maandenMS wil dit initiatief starten op 14 maart 2004 en dit om het éénjarig bestaan van Xboxlive in Europa te vieren.

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Tja dan heb je toch een credit card nodig ... er is geen andere weg .. helaas

Die scratch kaarten zijn wegens juridische redenen niet doorgegaan ... Microsoft mag namelijk alleen mensen toegang verstrekken aan mensen die 18 jaar of ouder zijn of toestemming hebben van een voogd ...aangezien je voor een credit card aan vraag 18 jaar moet zijn is dit de enige manier van betaling.

zie de centrale Credit Card thread voor meer info of voor de discussie

Laatst bewerkt: 14 okt 2004
  7. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de anwb kun je als het goed is zo een credit card aanvragen.
    heb ik ook gedaan is heel simpel gewoon via internet. www.anwb.nl
    ik heb hem vorige week maandag aangevraagd en afgelopen zaterdag was ie al binnen. dus das best wel snel.

8. tribalme

tribalme driver

Leuk Bevonden:
    0

thanks ga het meteen daar proberen

9. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    als je het bij de anwb wilt doen he heb je dan ook bijv minimaal zoveel inkomen nodig?

10. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dat ik weet.
    ik had er een via www.anwb.nl aangevraagd maar er werd niets over inkomen gevraagd. moest wel bankrekeningnr opgeven. misschien dat ze het daar aan kunnen zien. verder weet ik het niet eigenlijk. kon ook niets daar over vinden in de voorwaarden, zoals ik kon zien

11. xenon

xenon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je klant zijn van anwb of kan je gewoon gelijk een cc aavragen

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat durf ik niet te zeggen eigenlijk. ik ben wel lid van de anwb

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja je moet lid zijn van de anwb

14. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je creditcard misbruikt word krijg je meestal (lees de voorwaarden van je cc-maatschappij goed!!) je geld gewoon terug.
    Dus als er plots geld is afgeschreven in hong kong ofzo, dan krijg je je geld gewoon terug.
    Je moet natuurlijk wel het een en ander kunnen aantonen.
    Credicards zijn daarom extreem veilig.

Deel Deze Pagina