1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] [Vita] De games

Discussie in 'Games' gestart door Demolition-Man, 25 feb 2014.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je Borderlands vet vind zou ik de game voor 25 niet laten liggen....is het niks kun je de game altijd nog verkopen.
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb BL2 op de vita en de game is echt enorm vet! Het enige nadeel is dat de framerate af en toe echt door de ondergrens zakt. Die 25 euro zeker waard imo.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm over FM 2014 twijfel ik ook.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heeft iemand Epic Mickey op de Vita? Hoe speelt ie in co-op? Frame rate?
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik! Co-op niet geprobeerd (kan dat dan? :+), framerate vond ik vreselijk. Ik irriteerde me er in deze game erger aan dan in andere games...om de een of andere reden. :p
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah jij was dat dus :+ Kan me herrinneren dat je er toen iets over zei. En ja ad hoc co-op kan van wat ik begrepen had :)

    Hoe is het voor een complete "noob" om dit op te pakken? Ik date nu een hele toffe chick die helemaal wild is van Disney meuk en graag gamed (we rulen bijv in Trine2 :cool:) maar geen zin om steeds mn PS4 mee te nemen.

    Verder zijn er maar weinig Disney games die ik wil spelen :+
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2014
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pff, lastig. Ik bedoel ze speelt Trine 2 en gamed graag. Dus zou Epic Mickey ook moeten kunnen. Maar ik zelf ben niet helemaal weg van de controls. + dat verven er ook nog eens bij. Dunno ¯\_(ツ)_/¯

    Ik wilde de game even snel opnieuw downloaden om mijn geheugen op te frissen, maar er is een mysterieuze 2GB op mijn kaartje waardoor het niet past. :+

    Ik vind het iig een leuke game omdat het een beetje aanvoelt als een oldskool platformer. Maar hoger dan een 7 oid zou ik het niet geven. :p

    Heb je (nog) een 360? Daar is een demo van de game. Kun je er een feel voor krijgen.
     
  8. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    FM2014 zou ik niet doen man, ik heb em gekocht, maar geen aanrader. Game loopt ontzettend traag en is echt niet zo als je op de pc gewend bent.

    Die Need for Speed game die in de sale is, is dat wat?
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt! Heb de demo ooit eens op de ouwe 360 bak gespeeld en vond het wel tof, daarom moest ik meteen hieraan denken.

    Maar voor een complete noob is het misschien niet zo handig om haar meteen maar in het diepen te gooien met de Vita analogs :+ Kijk wel ff, LBP bleek ook al een grote win te zijn :D
     
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Die games met plus voor de Vita deze maand zijn ook echt niets voor mij. Niet getreurd, mis toch geen duel van het WK.
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Borderlands 2 ja of nee?
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik twijfel ook nog steeds. Heb 'niks' te spelen :+
     
  13. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    De game is hetzelfde als op de consoles/pc. Het enige is dat de besturing wat lastiger is (touchpad wordt gebruikt), de game af en toe last heeft van framedrops (kan soms storend zijn, ikzelf heb er niet zo heel veel last van) en het scherm klein is. Je kunt soms in de verte niet goed zien.

    Als je een beetje door de game heengaat en de besturing wat makkelijker wordt, is het gewoon een leuke game.
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Miami Hotline... damn, nice! _O_ Geweldige soundtrack en de game geeft me echt het begintijd GTA gevoel! Door de backlog nu pas aan toe gekomen. Toppertje!
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Heb 'm gekocht, straks even checken :)
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Echt een toffe game ja :).
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond hem ook veel toffer dan ik verwacht had. Vooral al die leuke touches, zoals die vrouw die bij je inwoont.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Sound Shapes , voor het uitspelen van story mode:

    [​IMG]



    Toen eerste level in Death mode maar's geprobeerd:

    [​IMG]


    :emo:

    Ben ik gewoon zo super slecht of was ist mit diese
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal deze al eerder hebben gepost, maar mijn god wat was dit kut :lol:

    (alle levels)

    Die Death mode is iig het beste van de game. :D Korte, tricky levels keer op keer proberen. Veel leuker dan die toch wat saaie story mode.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat dus :+ Heb dat ook al een keer gehad, maar ga meestal gewoon dood omdat ik het wel ff net aan denk te halen 8)

    Story mode is ook gewoon heel relax die levels doorcruisen, had van deathmode niet zo'n contrast verwacht :+ Timetrails of beperkte levens mode mis ik wel een beetje!

    Maar goed dit is wel weer een geweldige Vita game, effe snel een paar death-mode tries kun je altijd wel in je dag proppen.
     

Deel Deze Pagina