OlliOlli is een 2d skatespel met een minimalistische stijl. Het spel is exlusief voor de Vita en krijgt erg goede reviews: http://www.metacritic.com/game/playstation-vita/olliolli Het spel kent naast de standaard gameplay met levels en challenges ook nog een ander leuk element en dat is de 'Daily Grind'. De bedoeling is om van een parcours 1 lange grind te maken en een highscore neer te zetten. Extra beperking: je mag zoveel oefenen als je wilt, maar krijgt één kans om een highscore neer te zetten. Omdat OlliOlli geen leaderboards kent is deze thread opgezet, hier kan je je dagelijkse score neerzetten. Een leuke vid van een daily grind van 1 van de devs: en mijn score van vandaag (25-01-2014)
Ok, daar gaat ie. Play it for real. Wish me luck. edit Mooie combo, eindig ik met een sloppy landing.
8,- voor plus members, geen geld. Weer ff oefenen op de nieuwe grind. edit: 178.000 met oefenen. Moet beter kunnen
Ik weet nooit wanneer ik 'for real' moet spelen. 4 keer geoefend. 2 keer op mijn bek gegaan, 1 x 173.000, 1 x 186.000. Het kan zeker nog beter. Maar ja. Ik struikel waarschijnlijk op het moment supreme toch over de eerste trap. edit: Landing was weer niet optimaal, maar iig al beter dan gisteren. En ik ben blijkbaar 67e van de wereld op Urban #4. hoera. voor eventjes.
Hebben nu echt maar zo weinig mensen deze game? Ik zie mezelf verdacht vaak in de top 100 staan, zelfs na pas de eerste poging. En dat komt iig niet doordat ik zo goed ben. Zonde!
Nee. Als ik probeer te spinnen val ik 100% van de tijd. Wat zijn L of R grinds? Die score is bij een Pro Spot. Volgens mij de 4e van Urban. Kan me niet voorstellen dat ie echt hoog is. Maar het is leuker om te denken van wel.
Kan dat dan? Ik gebruik op dit moment dus echt alleen nog maar de basis. De triggers komen later wel.
fuck zeg.....1e practice run: 220.000, 2e run: 244.000!! 3e run: 278.000!! Dus toen voor real....13.... Ik kan blijkbaar niet presteren onder druk <_<