Het schoot me opeens te binnen. Bestaat zoiets voor de Pc? En is het al te koop, en werkt het goed en hoeveek kost het? Ben wel benieuwd Ik heb er iig niks over kunnen vinden zo snel..
nou, er is wel een ''toetsenbord'' dat geprojecteerd word op een tafel ofzo en daar kun je mee typen.. ik geloof dat het op www.club-siemens.net stond!
Ik weet niet wat een viTueel toetsenbord is hoor hahah lol... Maar ff on-topic: hoe bedoel je dat nou precies? Iets van dat je op je scherm de letters aan moet klikken ofzo?
jaaa!! zoiets bedoel ik, dat het op de tafel geprojecteerd is, maar dan voor de pc (die is voor een PDA nl)
waarom wil je zoiets hebben. Waarschijnlijk als je het voor games gebruikt is het nog trager ook omdat het via een soort sensor werkt. of het nou zo fijn is weet ik niet. En het lijkt meook behoorlijk prijzig.
Cause I like gadgets, ik heb nou ook zo'n cool toetsenbordje en dit is wel een leuke aanvulling dacht ik zo
Dees is nog niet te koop, maar zodra hij op de markt komt zul je hem waarschijnlijk ook gewoon voor de pc kunnen gebruiken door hem in je firewire poort te stoppen ofzo.