1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Je was me voor |:-

    Jah tot de 50.000 is wel makkelijk daarmee inderdaad maar ik zit nog maar in lvl 27 En dat up-levelen wil ook niet echt lukken, K verander beesten steeds van kleuren etc.

    PS. Ik wil een bananen boom maar op PinataIsland staat dat die in lvl 8 er al moet zijn, Maar ik kan hem nergens vinden :'-(

    Jah, Ik weet het ben een Pinata Newbie :x

    Edit:
    Ik heb al Banana tree van Seedos gekregen dus Nevermind :p
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  2. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Jonge, je bent fout bezig, als jij je winst uit redhotts moet halen, speel het spel, ga levels omhoog en krijg wat duurdere pinata's. Voor de rest kan je beter Orchideeén planten. Van elke goed bemeste plant verdien je 2500 munten. Moet je wel tactisch de knoppen er van af slaan.
     
  3. xbox360livespeler

    xbox360livespeler Just a game

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt ga het gelijk proberen
     
  4. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat is random, ik kreeg hem al vrij snel maar bij sommigen duurt het super lang.
     
  5. born2Bwild

    born2Bwild XBL Hardcore gamer

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij dus best lang :x Ik heb 1 miner gaat het sneller als ik er nog 1 koop ofzo? (jaahh duuh.. waarschijnlijk :cool: )

    @ Serious

    Jah ik denk dat je gelijk hebt, Planten kan je meer doen en het gaat sneller :eek: Welk lvl heb je ochideën ? (ik ben nu met LP bezig de neiwue lvl`s zijn er dus wil k ff uitrpberen :) )

    Edit:

    Yess k heb m`n dragonache :D
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2007
  6. vanaf welk lvl komt er zon ei uit die bouwput?
     
  7. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens twee posts boven je ;)
     
  8. THAAANKKSS
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Beste Viva Pinata mensen:

    1. Zou iemand mij nog wat tips kunnen geven over de verschillende soorten kunstmest? Voor welke plant moet je welke mest gebruiken en wanneer bijvoorbeeld? Je kunt toch ook achievements krijgen als je bepaalde planten flink laat groeien in zowel lengte als waarde?

    2. Heb nu alle winkeliers ook, inclusief die bedelaar. Echter, ik krijg nog wel regelamatig bezoek van Dastardos en Ruffians. Kan iemand mij vertellen wanneer ik bijvoorbeeld een medicijnflesje kan kopen en wanneer ik andere dingen kan kopen om de andere zure pinata's zoet kan maken? Had iets gelezen over die zure Pinata's in deze topic, twee soorten zijn gelukt. De vleermuis en de slak, maar nu de rest nog. Wanneer kan ik daar de benodigde spullen voor krijgen.

    3. Kan iemand mij misschien nog helpen met tips over het bereiken van een hoger level. Ik ben nu 38, dat is best veel, maar ik zag al dat iemand al zeker 60 was. Kan iemand mij daar misschien bij helpen?

    4. Wat voor soort producten hebben effect op pinata's om te paren, je tuin te bezoeken of om gewoon een keer in die grappige verschijningsfilmpjes te verschijnen?

    Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand mij hier bij kan helpen? We zijn er tenslotte toch ook op XBW voor om mensen te helpen of niet? Alvast hartelijk bedankt?
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    1= ?? geen idee heb dit zelf nooit begrepen.
    2. = dastordos is die ene gap die je vanaf het begin hebt hij maakt je piñata's ziek en hem kan je verdrijven door een beeld te kopen van hem waardoor hij uit je tuin blijft maar je kan een een nieuwe schep kopen om het te kunnen raken ;) en die ruffian's en professor pester kan je verdrijven door een standbeeld van een zwaard neerte zetten : captain cutlass die verkrijgbaar is bij die zwerver.
    3= gewoon heel veel spelen dan kom je er vanzelf. veel pinata's in je tuin krijgen andere kleur, evolueren etc. maken je dat je level omhoog gaat.
    4= wat handige dingen zijn om te paren zijn : geluks snoepjes van die zwerver en blijheidssnoepjes van die andere winkelier :9 en die liefdesnoepjes voor de rest maken dingen in je tuin niets uit.

    ennn... kijk eens op deze site waar je ALLES kan vinden: www.pinataisland.info
     
  11. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Pinatas weghouden

    Heb pas het spel en had net een konijn bij als bewoner en ik vond dat ik voor het moment even genoeg bewoners had. Komt er ineens een vos langs die mn konijn opeet en wordt ie nog mn bewoner ook! Mn vraag is nu: is er een manier om ervoor te zorgen dat je bewoners niet meer opgegeten worden zonder ze achter hekkens te steken (dus eigenlijk om bepaalde soorten, die nog wat te hoog in de voedselketen staan :9, tijdelijk buiten te houden.)
    De vos slaan is niet echt een optie want iedere nacht komt ie langs en kheb al genoeg te doen. Kan geen hele nacht zitten wachten tot een vos langskomt om em dan een klopje te geven. Heb trouwens gelezen dat als je ze helemaal kapot slaat dat dat ook niet zo slim is aangezien ze dan bang kunnen worden van je tuin.
    P.S. Over zure pinatas/schurkies/dastardos/pester heb ik alles al zelf gevonden dus dat weet ik zo ongeveer al. :)

    Voor mensen die ng last hebben met welke meststof - welke plant/boom heb ik dit gevonden(mss is het al gepost):
    Red: Apple Tree, Chilli, Poppy
    Yellow: Banana Tree, Buttercup, Corn, Daisy, Sunflower
    Orange: Bird of Paradise, Carrot, Pumpkin
    Purple: Blackberry Bush, Nightshade Bush, Snapdragon, Tulip, Turnip, Water Lily
    Blue: Bluebell, Gem Tree
    Brown: Bullrush, Fir Tree, Hazel Tree, Monkeynut Tree
    Green: Gooseberry Bush, Oak Tree, Orchid, Watercress

    Bron: http://guides.gamepressure.com/vivapinata (==> best ng handig)
     
  12. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben level 83, Nukeshell en DRC Chorus zijn zelfs level 108! *)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    hij vraagt hoe die hoger kan komen niet hoe hoog level jij hebt :{
     
  14. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    o, beetje hoge level beesten laten paren ;)
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ja dat heb ik ook al gezegd :9 maar ik bedoel van dat je post niet echt veel nut had, daar heeft hij niet echt wat aan, alleen dat hij misschien gemotiveerder wordt om hoger dan jou te worden dat kan :9
     
  16. is 108 ook het hoogste level?
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ja.
    misschien heeft hij geen hoge level beesten..
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dubbelpost
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2007
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Bedankt voor de tips mensen. Ik zal kijken wat ik kan doen. Het is alleen dat mijn Engels lezen niet zo best is, drama gehad in de 4e klas, maar dat terzijde. Ik zou het zeer op prijs stellen als deze topic nog wat meer aangevuld kan worden met handige tips. Ik zie dat alleen maar als bruikbaar en een reden om vaker op dit forum te komen. Mochten jullie dus nog wat tips hebben, laat het me gerust weten. Ook wat betreft het aankopen van spulletjes ipv pinata's enzo. Alles is welkom, zelfs dingen die ik al weet, kan ik het van die geweldige XBWérs nog eens nalezen. ;-)
     
  20. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Ivor al hebt, kun je zijn speciale mix op de planten en bomen gooien :)

    Als je een bonusgroei met de eik hebt, tikt dat bijvoorbeeld lekker aan... ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina