1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    nee is niet een moeilijke game maar je bent wel ff bezig om alle pinata's te krijgen ;)

    @jasperxbox :
    gaa naar die koeachtige van het postkantoor ;) dan moet je een doos kopen en in je tuin plaatsen dan kan je een pinata selecteren en die stop je vervolgens in de doos dan ga je met je cursor op die doos en dan klik je X om bij het menu te komen en dan kan je bv geld toevoegen of een bericht erbij zetten en versturen dan krijg je een scherm met mensen van je vriendenlijst en dan selecteer je je broertje :)
     
  2. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft geen xbox live geloof ik,
    is dat erg?
     
  3. basovich

    basovich Guest

    dat is dus net zoiets als internetten zonder internetkabel..werkt dus niet;) misschien kan je Silver abbo wel gebruiken maar dat lijkt mij niet.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Sorry voor de dubbelpost, maar ik zou van het onderstaande nog even antwoord willen als dat kan?

    Ik heb ook weer een vraagje over die cocoadile die ik nu eindelijk zoet heb weten te krijgen. Hoe en waneer kan en moet ik hem gebruiken bij die planten en bomen als extra mest voor de laatste groeifase. Ik wist dat het wel een beetje tricky is met bomen, maar ik heb nu 20 planten of bomen gedaan. Ik weet alleen niet hoe ik die krokodil moet gebruiken en wanneer. Kan iemand mij daarbij helpen, ik moet nog slechts 5 tot de laatste achievement voor planen en bomen?
     
  5. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    3 vragen:

    Hoe groot is de upgrade van je tuin die je krijgt bij level 21? Net zo 'groot' als de eerste upgrade bij level (11?) Ik heb nu level 18 ongeveer. Ik vind mijn tuin toch wel aan de kleine kant nog...

    Ik lees van veel mensen dat ze verschillende tuinen hebben met verschillende Pinata's. Hoe doe je dat? Gewoon een nieuw spel laden lijkt me niet het goede plan ;)

    Wat is er al bekend over een Viva Pinata 2? Ik kan eigenlijk niet wachten op een MEGA MEGA MEGA tuin.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik zal mijn vraag betreffende de Cocoadile Tears even duidelijker toelichten. Ik heb die achievement nu wel, alleen gebruikte ik dat beest één keer op een plant. Een poppy om precies te zijn. Ik vind het alleen vreemd dat het beest dat nog niet wil doen bij bomen, terwijl ik nog 5 moet om de laatste planten achievement te krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd, kan iemand mij helpen? Doe ik misschien iets verkeerd of weten jullie meer? ;-)
     
  7. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het ook niet, maar kijk eens op www.vivapinata.info of iets dergelijks. Volgens mij staan daar alle antwoorden op :) Succes, en anders voeg je me maar toe deze week. Ben van plan om hem tot op het bot uit te spelen, dus _O_

    EDIT:

    http://pinataisland.info/central.php
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2007
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik heb je al toegevoegd. Tevens heb ik Mirik via mijn Xbox 360 ook even een berichtje gestuurd over de kwestie.

    Ik heb nog een vraagje (Maar houd deze boven de post van Argonath ook nog even open): Ik krijg die Bonboon niet in mijn tuin, hij verschijnt niet terwijl ik al level 52 ben inmiddels. Ik heb hem al eens gezien, zijn koop op de souwer tower staat uit, maar hij komt niet. Ik heb een paar fourheads in mijn tuin en wil er nu voor zorgen dat ik die laatste souwer pinata krijg. Kan iemand mij helpen, rekening houdend met de vraag die ik eerder stelde? ;-)
     
  9. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je trouwens ook een achievement als je alle Pinata's als bewoner hebt gehad? Ongeacht of ze in je tuin wonen of hebben gewoond bedoel ik dan.
     
  10. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik ook wel willen weten!? :)
     
  11. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op je eigen profiel bent ingelogd kan je gewoon kiezen voor nieuwe tuin,
    je gaat dan met je eigen level en eigen geld verder!

    En die tuin word wel wat groter dan die van lvl 11 geloof ik
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    VIVA PINATA OP TV!!

     
  13. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Staat al een hele tijd op de Frontpage...
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    weet ik, maar voor de mensen die niet op de frontpage kijken :)
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is wel leuk. Het is vast met Nederlandse stemmen, maar dat is niet zo erg. Ik ga het wel een paar keer kijken. Ik had eerst al twee afleveringen gezien via internet en het viel me niet tegen
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Ik moet nog 5 achievements voor dit spel. Voor zover ik weet zijn dat de volgende, een aantal geheime weet ik.

    Master Collector resident achievement (Heb er nu 48 )
    25 Plants/Tree XXL achievement (Heb er nu 20, maar die krokodil wil niet meewerken. Dat doet ie bij de planten wel, maar bij bomen niet)

    Dat zijn de twee die ik wel weet. De andere drie weet ik zo gauw niet. Mijn gamertag is Yellow 13 NL

    Ik moet nog een paar resident dus:

    Olifant
    Watervliegje
    Beer
    Doenut (Hert)

    (Ik weet niet alle resident die ik nog moet uit mijn hoofd, maar zie gamertag voor meer info. Ik zou heel graag de 1000 willen halen)

    Dus mocht iemand me kunnen helpen, Mirik of iemand anders graag. Bovenstaande Pinata's mogen jullie ook tijdelijk sturen. Ik weet alleen niet hoe ik er via het spel achter kom van wie ze zijn. Please help me me al mijn vragen! ;) :)
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2007
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ik kan je een doenut sturen..
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet lekker welke je mist :9
     
  19. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ??

    kut, ik dacht dat ik op edit had geduwt..
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    @ mattiejj: Heel graag, voeg me maar direct toe als je wilt. Ik ben alleen nog niet zo handig in het versturen van dingen, maar misschien kun je me dat even PMen via de Xbox 360.

    @ The Yakuza: Als je dat weet, kun je me dat vertellen dan? Ik heb die lijst wel gezien, maar kan er niet uitpikken welke. Misschien kan jij me helpen en dingen per postkrat sturen als ik nog wat nodig heb. Alle hulp is welkom, Mirik zal niet de enige Topgamer blijven die de 1000 haalt bij zoveel games. Dus als je wilt helpen graag. ;-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina