1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Viva Piñata [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 9 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembo

    Rembo Xbox 360 for live!

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    :) jij ok bedankt maluka-ak want ik heb ze ok allemaal mede dankzij jou fftjes een vraagje

    welk level kan je maximaal worden :) (ik zit nu op 60 :p)
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Level 108;) Ik zit nu op level 66 :cool: Ik ga binnenkort maar eens op wild card jacht8)
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2007
  3. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Is het spel nou de moeite waard? Ik krijg van verschillende kanten positieve én negatieve reacties
     
  4. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog maar weinig negatiefs gelezen...
    ik vind het alvast geweldig :9 heel uitgebreid
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het echt de moeite waard. Ben nu nog steeds aant spelen en heb hem sinds de dag dat hij uit kwam. Wat zijn de negatieve reacties dan? Mischien kunnen we ze weerleggen:9
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je moet er wel van houden. Er gebeurt veel tegelijk en je moet een beetje van sim games houden. Het is iig geen kiddy game zoals velen zeggen ;)
     
  7. Birdhouse

    Birdhouse www.joeylee.nl

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    hey ik heb toenet een nieuw huisje gekocht voor een pinata. maar deze huisje staat in de verkeerde richting. hoe kan ik min huisje verplaatsen nadat ik hem al heb gebouwd? of lukt dit niet?
     
  8. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je of waar kun je zien hoeveel pinata´s je in je tuin(resident)hebt gehad?????
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    even een paar noob vragen :)

    Hekken bouwen heeft dat zin, dus hokjes om een soort in te stoppen?
    Als je een gesloten stuk hek hebt hoe krijg je dan je pinata's erin?
     
  10. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Dit kan helaas niet. Je zal hem moeten slopen en opnieuw bouwen.

    Ik denk dat je dit kan zien in je journal maar ik weet niet precies waar in je journal.

    Jaa dat heeft zin omdat ruziende pinata's op deze manier niet bij elkaar kunnen komen. Je moet er natuurlijk wel een poortje in zetten zodat je pinata's/helpers erin en eruit kunnen. Hekken hebben trouwens geen nut als de pinata's kunnen vliegen of kunnen springen.
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van alles af te breken kun je ook zo'n pinata in een krat plaatsen en dit krat naar je zelf sturen via het postkantoor. Gaat een stuk sneller en je hoeft je tuin niet af te breken.
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    hmz dus je kan ook deurtjes maken, vond het al erg irritant dat pinata's steeds aan het knokken waren :) morgen eens proberen
     
  13. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben net begonnen met mijn "jacht" op een wildcard jameleon. Kan wel een tijdje duren voordat ik em heb maar ik geef niet op.8) Vooral nu de crackdown demo is uitgesteld|:-
     
  14. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Naar Journal gaan dan naar prijzen en dan Pinata prijzen. Daar kan je per Pinate een prijs krijgen voor Bezoek, Inwoner, Romance, Meester Romance en 3x Soort. Dus kan je zien welke Pinatas een inwoner zijn geweest.

    Hekken e.d. kan je kopen bij Costolot en de deurtjes bij Ivor.
     
  15. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat het snel gaat vervelen etc, en dat het kiddy is. Maar zeker in deze periode (er komen weinig topgames uit) lijkt ie me wel leuk.
     
  16. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik denk wel dat je er van moet houden maar ik vind steeds weer nieuwe uitdagingen erin. En "kiddy" is het helemaal niet. Het is natuurlijk wel kindvriendelijk gemaakt maar het houdt volwassenen zelfs nog bezig.
    Ik was het laatst aant spelen toen mijn pa binnenkwam en die heeft gewoon een half uur staan kijken wat ik allemaal deed.8)
    Heb je al reviews gelezen over deze game?
    Xbw Review: http://archief.xboxworld.nl/article/686/review-viva-piata/;)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de game al bijna 2 weken niet meer heb aangeraakt sinds ik 49 Achievements heb. Nu kan dit komen, omdat de game op een gegeven moment nergens meer naartoe gaat (de Achievements zag ik als een soort doel in het spel) of, omdat ik de game gewoon té veel heb gespeeld de laatste tijd. :thumbs:

    En die 50 uur, tsja, die komt ooit nog wel een keer hoop ik!
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    tnx :) en hoe kan je zien wat je tuin en pinata waard is ? :)

    en nog iets hoe kan je zien welke pinata's je in je tuin hebt gehad en welke je hebt laten paren? zodat je kan zien wat je nog moet om de achievements te halen.

    En dat evolven, is dat gewoon van kleur laten veranderen door ze bv een zaadje te laten eten?


    sorry van de vragen maar ben nog een newb:)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
  19. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat je tuin waard is, weet ik zo niet, zal je de waarde van alles in je tuin op moeten tellen. Maar zal vast wel makkelijkere manier zijn.

    Om te kijken hoeveel je Pinata waard is moet je gewoon op verkope drukke bij de Pinate en zie je de waarde linksonder.
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    --
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina