Viva Piñata Niet spelend zonder connectie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Germel, 27 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germel

Germel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal ik wou Viava Piñata gaan kopen maar nu zag ik van een heleboel boze moeders dat je het spel helemaal niet kunt spelen mits je en verbinding met het internet hebt... Is dit waar?

En als ik een verbinding moet hebben moet je daarvoor dan betalen met xbox live gold of silver? of mischien lucky geen van beide als je maar een kabel in je xbox gestopt het?

Ik vind het ook zo´n onzin als je niet offline kunt spelen want van wat ik gezien heb zijn de online mogenlijkheden helemaal niets...

Kan iemand me helpen hierbij?

Dank u*)

2. vandalo

vandalo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    geen verbinding nodig hoor :confused: alleen om te ruilen maar dat is geen noodzaak je kan trouwens elk spel zonder live spelen dus...

enne welkom op het forum :)

4. Germel

Germel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uhhmm Vandalo je klinkt een beetje opdringerig ik hoop dat ik je niet irriteer? tenslotte vroeg ik het gewoon netjes.. Maar goed alsnog bedankt voor de link.

Drolletje dank je voor je welkom :) en zeker bedankt voor je hulp :) ik kan nu lekker gerust dit spel gaan kopen zonder angst haha. Ik zag dat een aantal moeder het spel niet opgestart konden krijgen zonder internet maar dat zal dan wel aan hun liggen :p

Maar goed allen bedankt :D

PS mijn toetsenbord is een beetje ophol dus foutjes kan voorkomen :p

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee hoor Germel, maar dit subforum is echt heel erg druk. We proberen daarom alle vragen m.b.t. bepaalde games samen te voegen in centrale topics, snap je? :) Maar je hoeft je echt geen zorgen te maken, Viva Pinata kun je dus inderdaad zonder internetverbinding spelen.
    Je vraag is beantwoord, dus dan kan dit topic dicht. Máár, als je nog vragen hebt, kijk eens rond op dit forum en zoek de juiste thread op. Volg anders de link naar het Viva Pinata topic dat Vandalo gaf. Daar kun je gerust alle vragen stellen die je hebt. :)
    Deze vraag is echter opgelost, dus dit topic gaat op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina