Rare werkt aan Viva Piñata voor de XBOX360, hier is opzich niets nieuws aan. Viva Piñata zal een franchise worden voor cartoons, bordspelletjes en meer merchandising waaronder dus een game voor de next generation Microsoft console. De wereld in deze game is continu aan het veranderen, net als de echte wereld. De bedoeling van de game is dat jij een tuintje maakt en deze goed onderhoud. Doe je dit naar behoren dan zullen er Piñata's in je tuintje gaan wonen. Je moet ze dus lokken en proberen te behouden. In totaal zijn er 60 verschillende Piñata's. De tuin kan je decoreren met vijvers, gras, planten, struiken en bomen. Je maakt dus je eigen wereld waar de Piñata's zullen gaan leven. Niet alle Piñata's zullen goed met elkaar overweg kunnen, er zitten ook een paar onruststokers bij. Via XBOX Live zal je met andere spelers een gezellige grote wereld kunnen maken voor alle beestjes. Alle tuinen worden dan naast elkaar gelegd en de Piñata's zouden dan kunnen gaan verhuizen. Je kan je beestjes ook nog eens personaliseren door een watermerk of een kostuum te maken voor ze. dit is zow koel... invloed van het weer Meer info op de XBW pagina.. klik
Nu laat microsoft echt zien wat rare nou kan,,.. met dit soort games sla je een gat in de markt.. en het is iets unieks en niet geweldadig.. en het zou echt nog iets kunnen worden..
okej delet de hele zooi dan maar!!!! hoe kan ik dat nou missen... sorry.. ( mijn start post heeft mooiere lay out dan die andere )
Kijk dit is veel beter dan een dertien in een dozijn shooter met een vervangbaar personage of een racer.
En ik ben een konijn. RARE weet heus wel wat te doen. En ik dacht dat animal crossing ook zuigt, maar het schijnt toch ook zo vet te zijn. Dit heeft er in ieder geval iets van weg. Uit een sprookjes bos geslopen