VLC (Media Player & Converter)

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Willem, 17 nov 2007.

1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Hallo, er zullen wel heel wat mensen zijn die het programma VLC hebben om allerlei video-formaten af te spelen. Ik wel in ieder geval. Het is makkelijk (en legaal) te downloaden, op http://www.videolan.org/vlc/

Ik heb over VLC een vraag:

Sinds ik een nieuwe computer heb, heb ik VLC opnieuw moeten installeren. Geen probleem, speelt alles netjes af. Op mijn vorige PC echter, had ik ook een Video Converter die alle video-formaten kon omzetten naar AVI of WMV (één van de twee, weet niet meer welke). Nu heb ik deze dus erg hard nodig, maar ik weet niet waar ik hem kan vinden! Kan iemand mij helpen?

Laatst bewerkt: 17 nov 2007
  2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoel je VirtualDub of WinAVI?

3. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    WinAVI. Ik had een converter gevonden maar 't downloaden (R-Click, Save as of L-Click, Save) werkte niet. Dat werd namelijk aangeraden, ipv van L-Click, Uitvoeren. Wat ook niet werkte, want na het downloaden gebeurde er niks.

4. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    En wat is nu je probleem?

5. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nu heb ik deze dus erg hard nodig, maar ik weet niet waar ik hem kan vinden! Kan iemand mij helpen?

Uit de startpost.

6. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet je deze site al had geprobeerd, maar hier kun je een trial downloaden van WinAVI.

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat programma had ik al, maar bedoelde ik niet! :eek: 't Was eigenlijk een heel simpel iets. 't Was een bestandje. Dat moest je in een apart mapje plaatsen. Als je dan de video die je wou converteren op dat bestandje (of't icoontje ervan) sleepte, werd 't automatisch geconverteerd. Eerst opende zich een zwart scherm met in het grijs code en daarna VLC zelf, waarin je de stand van zaken kon volgen.

8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Iemand? Want ik heb 't wel nodig eigenlijk! :eek:

9. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
  10. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Die zijn 't dus allebei niet! Ik had dat bestandje destijds gedownload zodat ik alle bestanden kom omzetten naar WMV zodat ik die weer kon afspelen op m'n Xbox360. 't Had iig met de Xbox te maken.

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb jodix miss is dat hem.

Deel Deze Pagina