Ff een vraagje.. ik heb alle levels uitgespeeld en ik wil nu in zo'n rood vliegtuige vliegen maar ik weet niet hoe.. ik kan maximaal maar 3 seconden in de lucht blijven.. weet iemand hoe dit moet.. (GTA voor de PC)
Ik heb maximaal eens 12sec gevlogen. Als je aan het begin van de startbaan ben, moet je de handrem erop houden ofzo en dan volg gas geven. Dan laat je los en moet je zodanig sturen dat je neus de grond raakt. Wanneer je dan vonken van de weg af ziet komen stuur je zodanig dat je neus niet meer de grond raakt. Dan zou je even moeten vliegen. Het is overigens niet ondersteund hoor, vliegen in GTA III.
Als je weet hoe het moet is het redelijk simpel: Eerst moet je goed vaart maken dan moet je je neus naar beneden drukken, als er vonken vanonder de neuse komen moet je de knop loslaten en je vliegt. Om te blijven vliegen moet je zorgen dat je het voorste van de neus nooit ziet, dat doe je door op de knop om je neus naar beneden te doen te tappen. Als je de neus niet meer ziet stoppen met tappen, je zult weer verder klimmen enzovoort
ja maar vice city is perfect nee, dat vliegen in GTAIII heb ik nooit begrepen. maar ik denk dat ik die truuk van Bun maar eens uit ga proberen
die truuk van BUN werkt idd.. ik snapte het eerst ook niet, maar het blijkt uit eidnelijk dan toch redelijk te doen... het wordt nooit heer erg relax, maar je kan iig als je goed op blijft letten lekker over de stad zweven...