Wie kan mij uitleggen hoe je bij GTA III met een dodo kan vliegen dan heb ik het over de PC en de Xbox het lukt mij maximaal 20sec maar dat moet toch anders kunnen? Help mij!
Bij GTA III kun je nie vliegen je kan een beetje opstijgen en dan valt t ding weer uit de lucht. Bij Vice City kun je wel vliegen maar nie bij GTA III
Waarom hebben ze dan die vliegtuigjes in het spel verwerkt? Lijkt me nogal logies dat het wel degelijk mogelijk is.. Maar hoe?
Het is idd mogelijk, je moest volgens mij steeds dalen en weer meer proberen te stijgen, succes ermee in ieder geval.
je moet bij het opstijgen de punt van de dodo naar beneden doen totdat je vonken van de voorkant af zit komen (je kan dus het besten van de zijkant bekijken). dan laat je de linker thumbstick los en stijgt de dodo op, probeer hem nu recht te houden zodat hij niet tever omhoog schiet en te snel vaart verliest.
je moet op het eind van de start baan een beetje naar links stuure want dan ga je onder de brug door en knal je niet op een muur en zoals masster chief als zei een beetje gas en dan weer niet zoadat je daalt en weer opstijgt ik heb het ongeveer 3 min volgehoude zo
juist niet naar links sturen. Wat je ook doet, TREK NIET OP OMHOOG!!!! je moet juist vaart proberen te maken door voorzichtig te dalen en dan stijgt het vliegtuigje vanzelf. Als je erg veel vaart heb kan je wel voorzichtig optrekken, maar ook niet teveel anders raak je in de beruchte stall. Deze is bij GTA3 erg overdreven om het vliegen lastig te maken, maar als je gewoon niet optrekt is vliegen een koud kunstje. Het opstijgen werkt door constant naar beneden (geen idee welke toets, maar 6 dacht ik) ingedrukt te houden en bij een flinke snelheid los te laten. Even oefenen en het is een koud kunstje. 3 minuten is dan ook niets meer, je kan zo lang vliegen todat je het zat wordt...