Vliegen met PGR 2!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Fonz, 19 dec 2003.

1. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heeey dames en heren,

ik (The Fonz) was vandaag met een vriend van me (sasuske) Project Gotham Racing 2 aan het doen. We speelde de baan Chicago, Lower Wacker Run met de auto Iceni. Toen we een beetje zaten te kloojen, draaide ik me om en we reden tegen elkaar op. Tot mijn grote verbazing werd mijn auto als schans gebruikt en vloog sasuske tientallen meters boven de lucht. We konden helaas niet de Replay saven. Hebben jullie zoiets vaags al meegemaakt???

Lukt dit jullie ook, probeer het dan te saven!

Greetz,

Sasuske & The Fonz _O_

2. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Haha lol:)
    Maar zoiets heb ik niet meegemaakt.

3. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee het was egt super vaag. We keken egt onze ogen uit. We hebben het daarna meerdere keren geprobeerd, maar GVD het lukte gewoon niet

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb met iemand een filmpje gemaakt, ik zal m ff uploaden
    EDIT: Het filmpje is wel vliegen maar dan op Nurnburg

Laatst bewerkt: 19 dec 2003
  5. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah is goed!! word er daarin ook gevlogen. Hebbie missgien een taktiek als je hebt gevlogen???

6. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Het is wel vliegen maar dan in nurnburg.. ik weet niet of dat ook goed is?

EDIT: taktiek.. geefk wel zo alsk filmpje heb geupload

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    KUTZOOI, khad t met een maat opgenomen en hij had t bestand op zn pc gezet.. maar die ei heeft m weggeflikkert :| mja als er interesse is zal ik even uitleggen hoe t moet...

8. nijsdude

nijsdude NBA

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb intresse

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ok, ik deed t met de enzo. Je kiest Nurnburg ring en rijd tegen de richting in, ik weet niet zo goed hoe ik t moet beschrijven maar ik doe t zo goed mogelijk: Je moet een stuk tegen de richting in rijden dus, dan kom je een heuvel tegen met een bocht een stukje daarna naar rechts, aan de buiten kant van die bocht zit grind of gras met een rood witte boarding... daar moet je zijn.

1 persoon gaat voor de heuvel staan, niet naar beneden maar een stuk of 10 meter voordat de heuvel naar beneden gaat.

De andere rijd een heel stuk verder dan die heuvel zodat je flink wat snelheid kan maken.

Degene die aan komt rijden moet beginnnen, je moet vol gas geven en dat stuk naar m toe komen. Als degene die als schans dient de jumper ziet aanrijden moet hij naar voren rijden om niet ghost te worden... je moet dan stilstaan op t punt dat je achterkant naar beneden gaat maar ook weer niet te hoog want anders knalt de aankomende auto op je. Degene die gaat springen moet gewoon over hem heem rachen en je springt een heel eind de lucht in.

Sorry dat ik het niet zo duidelijk uitleg:p

Voor duidelijkere uitleg moetje me maar even in je friendslist stoppen, dan laat ik t in een spelletje wel zien.

10. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik heb dat net gehad!

Ik zat met m'n pa te splitscreenen, ik beuk die gast keikhard en mijn auto vliegt meters de lucht in!

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo straks wel over een auto heengereden(met de delfino over een corvette stingray), maar vliegen nee dat niet:)

12. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook gevlogen op de Nurburgring. :cool: In het begin van de race reed ik met m'n Enzo over de curbstone en ik vlogg over bijna iedereen heen. Stond gelijk eerste. :+

13. Trossarms

Trossarms Guest

kwas een keer keihard tege iemand aangeknald hij vloog echt ver

14. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    we hebben het een paar x geprobeerd in moscouw is 1 zo'n vaan dat je tussen 2 poorten heen ging ik vlogg er door heen er boven en een x er overheen!!is volgens mij red sqaure de 2e ofzo weet neit meer precies, maar niet met teoval!!

15. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al vaak zat gehad, geeft wel een kick. Vooral als je een 360 draait boven de auto's van 3 mensen en daarna weer vrolijk verder rijdt :)

16. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Hoe bedoel je? Dat je dan ook echt kunt rijden in de lucht? :eek:

17. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jah het cker raar uh. Maar Amarant deed het bij een heuvel, maar ik deed het samen met Sasuske gewoon in de stad Chicago. Dat was het vage eraan. Ik zag gewoon het hele level!

18. The Fonz

The Fonz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee niet in de lucht rijden, maar gewoon in split-screen tegen elkaar oprijden en dan word er 1 wagen als schans gebruikt en de andere schiet de lucht in. Komt natuurlijk ook weer neer:p

19. 313 GT

313 GT blablabla

Leuk Bevonden:
    0
    gaat ik ook eens probere8) 8) 8)

20. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vliegen

kent iemand het spel big car defend little car?

het gaat als volgt,
    je zit met 2 in een team,iemand met een mini en iemand met een ultimate.de ultimate moet zorgen dat zijn mini als eerste over de finisch komt. dit is echt de max. dus je moet de andere mini's rammen.

soms gebeurt het dan als je met veel op eendezelfde mini ramt dat de mini massa's hoog vliegt.

enjoy the game folks!!!

Deel Deze Pagina