1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vloeken..

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Henrive, 10 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Hey, ik erger me een beetje aan het gevloek hier op het forum.
    Er staat dat je elkaar met respect moet behandelen, en dus mag je ook wel respect voor iemands geloof hebben dacht ik.
    Als iemand loopt te schelden zegt een mod er wat van, maar als er gevloekt wordt niet... :{

    Graag geen opmerkingen van heilig boontje of eo thread of zo :cool: :+
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Heb je voorbeelden?
     
  3. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Wat denk jij potverdorie wel niet! nondeju! Potverdriedubbeltjes! RODONDENDERON!!!!

    BAH!!
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    de 1e die ik tegenkwam, gelijk van een mod namelijk Pejannl:
    Wat bedoel je met bah walrus?
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Emmm die rap thread? :+
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb het pas ook gedaan maar daar wist ik een dag later niks meer van :confused:

    Als iemand problemen ermee heeft moet ie het zeggen en dan moeten we dat ook met respect behandelen. Maar ik vind dat je een vloek niet kan bestraffen met een OW ofzo.
     
  7. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    ik zeg ook niet dat dat moet :D

    Edit: @ dioga, je hoeft maar ff rond te kijken en je ziet er aardig wat :eek:
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    lol :+

    Over het algemeen heb ik niks tegen vloeken, woorden als kut, shit e.d. kunnen makelijk bij mij door de beugel. Het moet natuurlijk niet in overmate gebruikt worden, gewoon afentoe je frustratie richten dmv van vloeken kan je goed doen :+
    Het hangt echt af van de situatie en in welke mate het gebruikt wordt. Hangt 1 post met ziektes aan elkaar dan zal daar vast iets van worden gezegt.
     
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Kut en andere dingen noem ik niet echt vloeken, maar gvd en Jezus en zo, daar heb ik wel een hekel aan.
    Ik vind dit niet echt respectvol tegen een andere, ivm geloof..

    En als vloeken je goed kan doen, dan je doe je dat maar thuis, maar is het dan nodig om dat te typen???
    Andere mensen vinden het minder leuk dus ja..
     
  10. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die rap thread was heel beschaafd. Daarin kwam hoogstens eens een tekst voor als:

    Jouw moeder is een hete vrouw met pit,
    bij een vergelijking met de mijne heeft zij het grootste lid.....


    ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2004
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat heeft dit er mee te maken :confused:
    Het gaat niet over de rapthread namelijk..
     
  12. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Die wordt wel genoemd door anderen, vuil kutkonijn! Aarsos, extravagante lederliefhebber! Wat maak jij nou! Begrijp je het nu nog niet? Ik heb nondeju, potver gloeinde net mijn toetsenbord kapotgeramd! VUILE DEURKRUK!!! :mad: |:-
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    ik heb het over vloeken, niet over schelden...
    das wat anders (vind ik)'
    wat jij opnoemde is btw ook niet echt netjes ;)
     
  14. JorkyL

    JorkyL Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ken meerdere gelovige mensen die er niet echt een probleem mee hebben.
    ik vind dat je best een keer mag vloeken op dit forum als je goed kwaad bent en ik denk dat de meeste mensen er niet zo'n probleem van maken.
    als er echt te veel gevloekt word zal 1 van de mods vast wel ingrijpen.
     
  15. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Net als kut mij in een gefrustreerde situatie niet doet denken aan een vagina doet godverdomme mij niet herinneren aan het geloof. Kan me voorstellen dat gelovige er anders over denken alleen is het moeilijk te verbieden. Ik kan de woorden wel filteren dat je voortaan sterretjes voor elke letter te zien krijgt, alleen is dat bijna niet te doen omdat je elke combinatie moet invoeren. Als je dan kijkt hoeveel verschillende vloek woordjes er zijn + combinaties, onbegonnen werk.
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er dus eigenlijk wel een probleem mee, ik vind het gewoon heel irritant...
    Ik heb het al heel lang aangezien, maar dacht telkens ach lama, maar de laatste tijd lijkt het wel of het steeds meer gebeurt?
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  17. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    mij doet dat dus wel denken aan het geloof, je kunt tog ook gwoon een ander woord gebruiken??
    En ik wil opzich best helpen om al die woorden te verzamelen hoor!
     
  18. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3

    precies zo denk ik er nou ook over. ik hecht helemaal geen waarde aan de betekenis ( de gedachte er achter ) maar gewoon als scheldwoord.
     
  19. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    weet je, opzich heb je wel een punt dat er meer gevloekt wordt, maar dat zie ik overal gebeuren. Mensen zijn sneller geneigd te vloeken en te tieren teneinde frustraties te uiten/kwijt te kunnen... als gevolg daarvan zie je het logischerwijs ook vaker op dit forum...

    vloeken heb ik absoluut geen probleem mee... gewoon overheen lezen...

    edit: eerlijk gezegd vind ik het vrij arrogant van mensen om schelden te verbieden... dat ik omwille van iets waar ik niet in geloof andere scheldwoorden moet gaan gebruiken zou absoluut nergens op slaan.... en zal dat ook zeker niet doen... :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  20. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    het hoeft niet verboden te worden, het is ook maar een opmerking van mezelf.
    Je moet toch wel respect voor elkaar hebben, of is dat ook arrogant???
    Ik ben het gewoon zat, en dit was zeg maar de druppel.
    (zie vierde post)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina