Denk dat je xbox +/- een week te leven heeft... maar serieus moet je voor elk wissenwasje een topic maken? Wat is je vraag nu eigenlijks? Dat een voeding 15 seconden blijft branden is erg normaal omdat het laatste beetje stroom nog door het proces wordt gedrukt... Kind of logical don't you think?
Misschien is je cloudsync nog bezig? Of hangt er nog een controller aan met een play en charge kabel die nog opgeladen word? Of heb je nog actieve downloads die hij nog aan het afmaken is?
Je hoeft niet overal op te reageren hé? Bovendien, als deze man een vraag heeft kan hij deze beter 10x stellen dan dat hij het straks 10x fout doet. Kind of logical, don't you think?
Kijk even of je iets met USB hebt aangesloten op je XBOX. Dit kan een Play-and-Charge kit zijn, headset of een ander apparaat wat zichzelf moet afsluiten. Hoe dan ook, als ik Google zijn de meeste het er over eens dat het geen kwaad kan. Mocht je het niet vertrouwen EN heb je nog garantie adviseer ik je toch om even te bellen. Succes!
Bij mij is 15 seconden niks Soms blijft ie nog wel eens 2 uur aanstaan en blijft ie knipperen. Een keer zelfs de hele nacht, beetje vreemd. Of anders moet je de aan-uit knop een paar seconden ingedrukt houden