Ik heb al menig pc op gehad en elke keer erger ik me er weer aan de voedingskabels die in de Hardeschijf zitten.... ik krijg ze er nooit maar dan ook nooi soepel uit... Heeft iemadn daar een oplossing voor het zou mij heel erg helpen alvast bedankt..
Wees blij dat ze er niet soepel uit gaan... zou een beetje vervelend zijn als die er steeds uit zou flikkeren
Inderdaad... En waarom zouden ze soepel moeten gaan? Plug jij die harde schijf elke dag in en weer uit?
Laat maar gewoon zitten zoals het nu is. Straks krijg je gezeik met je schijf, misschien maakt ie dan geen goed contact meer. Je zit toch niet de hele dag die kabels er uit te trekken?
Dit is een beveiliging je meot een beetje frikken om ze eruit te krijgen want als dat neti zo was dan kunnen ze er uit vallen als je bijv naar een lan gaat dus wees er blij mee en ga het niet verhelpen
Er is wel een oplossing voor als je veel van hardeschijf wisseld, dit zijn de zogenaamde "Hardisk Tray". Dit is een een plastic bakje waar je hardeschijf in ligt, de hardeschijf zit (in het bakkie) al aangesloten op een voeding kabel en de ata kabel. Nu hoef je alleen maar het plastic bakje in gleuf te schuiven van de Tray . Het werkt ongeveer hetzelfde als een floppydisk, het plastic bakje is de "floppy" en de floppydrive is de Tray. Ik weet niet of je dit bedoelde maar het is wel een oplossing als je veel van hd's wisselt
Nou ja het zit zop ik mol mijn computer nogal eens, met mollen bedoel ik dan dat hij het niet meer helemaal doet zoals het hoort en dat ik dan niet meer op mijn HD kan en dan moet ie in een andere computer snappie, om mijn gegevens toch weer te zien.... Nou en dat gebeurt nogal eens dus vandaar deze vraag maar vandaag is het al weer opgelost, na lang trekken.... En die trays die kosten nogal wat geloof ik heb ik weleens gezien.