hej mensen, ik zou willen vragen of een van jullie alstublieft een lijstje kan maken van voertuigen in halo2, ik heb gehoord dat de snow-warthog niet zal voorkomen naja ik begin het lijstje wel; -warthog -banshee -ghost -tank van de mens ben de naam vergeten
scorpion(Human tank), quad, nieuw soort vliegend transport voor covenant, pelican,Shadow Greetz Sebas
ik heb op de officieƫle site van halo2 (www.bungie.com en dan halo2) heb ik op een forum gevraagd of de covenant tank er ook in zat, volgens die mensen wel maar is de besturing erg wennen, ik heb het er voor over!
Ik vroeg me af... Zit dat ene voertuig van de vijand (die ene paarse die grote blauwe ballen schiet en waar je niet in kan) er ook in? En kun je er nu zelf wel in?
ja die bedoelde ik dus, die is zwaar cool, ik heb in halo1 een keer een uur lang geprobeerd de bestuurder eruit te krijgen
Volgens de PU kan je ook in de (...) . Dit is ook leuk om zelf te ontdekken als verrassing! Je bent sterker dan het spoilerbalkje Spoiler scarab, das het spinachtige beest uit de commercials
ik had erges gelezen dat de atv er wel in zit en dat je met 1 hand een one-handed gun kon afvuren. k wee nie of dit egt waar is
Dit staat toch allemaal in de centrale Halo 2 topic? Kun je ook in de dropschepen van de Covenant? Dat lijkt me wel cool; marines transporteren en met die gun schieten.
http://xbox.gamespy.com/xbox/halo-2/562654p1.html het zou wel gaaf zijn om een pelican te besturen of een swordwing jammer dat xbw geen hands-on van de mp gemaakt heeft zo vet zijn!
Wel erg jammer dat die quad eruit is... En is de besturing nog steeds met je rechterjoystick om te draaien of hebben ze het nu gedaan: R=gas, L=rem, L-Stick=sturen? Zou wel veel beter zijn vind ik.
ik weet in ieder geval dat de L een toeter is, volgens mij is de R een E-brake maar dat kunnen ook andere knoppen zijn, volgens mij staat dat op de F.A.Q op de site van halo2