1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Club's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Kane, 21 sep 2004.

  1. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    Van welke voetbalclub ben je fan? ok.. ik wil niet dat dit een opsom topic word.. dus ook ff aangeven waarom.. er kan wel een leuke discussie ontstaan als andere mensen op je argumenten in haken.. bv.. een feyenoord fan zegt dat feyenoord mooi speelt.. en iemand anders gaat daar opinspelen door te zeggen dat hij vind dat feyenoord juist gemeen speelt.. wel met voorbeelden uit RL aub he..

    ok.. ik trap af:

    Ik ben voor Willem II.. waarom? simpel.. Ik vind het eigenlijk een beetje zwak om voor een grote ploeg te zijn (al bv Feyenoord, PSV of Ajax) omdat die meestal toch wel winnen.. (jah ok niet altijd.. maargoed he). De keuze was daarna vrij simpel gemaakt.. de routz van mun ouders liggen in brabant bij Tilburg in de buurt.. dus vandaar. En willem II is nou typisch zo'n clubje wat niet gemeen speelt.. tuurlijk doen ze iig wel iets verkeerd.. (jah.. de rode kaart deze zaterdag nog tegen twente) maar heej.. dat kan eens voorkomen.. Ik kijk iig uit naar de volgende dag van de competitie.. hopen dat ze dan winnen :) hahaha.. en wat stijgen.. want die 10 plaats is niks he :+

    haha dat is vanavond dus.. om 8u :) tegen sparta.. is te winnen zou ik zeggen... amstelcup that is
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  2. Slashhead

    Slashhead Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al sinds ik kon denken voor PSV! Het is me gewoon met de paplepel ingegoten door mijn oom die jarenlang een fanatiek PSV-supporter is geweest. Heb toen ik mijn communie deed ook een PSV-shirt gekregen (had mijn oom voor gezorgd) met handtekeningen van o.a. Bobby Robson, Ronaldo, Romario, valckx etc.
    Heb overigens ook een aantal jaren een seizoenskaart gehad. Heb ik nu jammergenoeg niet altijd tijd meer voor en vind het zonde om maar naar de helft van de wedstrijden te gaan...
     
  3. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    [​IMG]

    Waarom?

    Omdat ik geboren ben als ajaxied, ik ben er altijd voor geweest, dat zat in de familie. Nu is het dikke ruzie thuis, want me vader is overgelopen naar de 'vijand' FC Utrecht. Is hij 45 jaar voor Ajax geweest, wordt hij voor FC Utrecht. Dat vind ik dus echt zwak en nep, je steunt toch een club voor je hele leven?
     
  4. Kane

    Kane Xcusses voor de post

    Berichten:
    342
    Leuk Bevonden:
    2
    vooral dat cape town doet et em :+

    ik moet toegeven dat ik vroeger ook wel voor ajax was.. maar vond het een beetje afgezaagt dat iedereen oppeens ook voor ajax was.. tijdens de successen.. (championsleague en al) en toen daarna de successen opeens wegviellen was iedereen opeens weg :confused: beetje vreemd vond ik dat toen.. maar daar ben ik nu vanafgestap.. willem II _O_
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  5. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor Ajax, waarom kan ik me niet herrineren, is altijd al zo geweest. Terwijl mijn broer en Vader voor Feyenoord zijn en mijn moeder voor FC Twente. Verder krijg ik een enorm spannend gevoel als er een CL-wedstrijd begint en vandaag kaartje gekocht voor Ajax - Bayern(8 december) _O_ Ik ben trouwens in Tilburg geboren maar ik heb helemaal niks met Willem II. Ik heb ook geen hekel aan ze. En subtopper vind ik vooral: RBC Roosendaal een leuk clubje. En ik ben in Engeland voor Manchester united maar daar gaat 't niet zo goed mee nu. En ik heb een hekel aan Real madrid
     
  6. hete snikkel

    hete snikkel Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben voor ajax waarom...
    het komt denk ik gewoon omdat ik altijd al voor ajax geweest ben :confused:
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Geboren op Rotterdam-Zuid en zolang ik weet voor Feyenoord. Niet ingegoten maar gegroeid. Het ligt ook niet puur aan waar je geboren bent, een club past bij je....
    Vroeger al superspannend, naar de tv kijken met europese wedstrijden (4x tijdens een wedstrijd pissen van de zenuwen). Middelbare schooltijd was de tijd dat Ajax alles won, tijd van de gloryhunters, zelfs in Rotterdam. Juist toen werd ik fanatieker voor Feyenoord. Sinds m'n eerste echte baan een seizoenskaart. En ja, als je in de Kuip komt, wil je blijven komen... Dus nu ga ik nog steeds.
     
  8. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ajax, Waarom??? Omdat ik als klein jongetje Ajax de Champions League zag winnen en daardoor meteen was verkocht :D
     
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor Feyenoord gewoon omdat ik mijn hele leven al in Rotterdam woon en ik was toen ik klein was ook al voor Feyenoord.
    Bovendien Feyenoord of ze winnen of verliezen maakt me niks uit het gaat om het gevoel voor je club.
    Al zou Feyenoord de rest van de eeuw niks meer winnen dan nog zou ik niet supporter worden van een andere club.
    Feyenoord blijft voor mij dan nog gewoon de beste club.
     
  10. carlito

    carlito Active Member

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    voor psv natuurlijk! mijn familie komt uit Eindhoven en toen ik klein was won psv de europa cup 1 vandaar.........
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Voor Juventus.
    Prachtige club met geweldige historie. Zag ze in 1995 van Ajax winnen en dat vond ik geweldig!
     
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Go Ahead Eagles _O_ _O_ _O_ Mja dat weet zo`n beetje iedereen hiero en op live al :p

    Ik ben voor eagles omdat ut een mooie club is, dicht bij is en altijd een geode sfeer is.
     
  13. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    Vitesse Arnhem omdat men familie uit arnhem komt en ik een wereldberoemde achternaam heb (ex-voorzitter vitesse meeste weten genoeg hoop ik) :+

    =
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ajax!!!!! Vroeger toen ik nog geen verstand van voetbal had was ik een beetje voor feyenoord omdat mijn pa voor hun was was nog in de tijd van Obiku en John de Wolf!!! Heb nog zo'n grote foto van hem dat hij de kampioenschaal omhoog hield met handtekening.

    Maar ik ben fan van ajax een jaar of 2 jaar dat ze de CL wonnen volgens mij vanaf 92 ofzo. Bij mij thuis zijn ze allemaal voor feyenoord, zelfs mijn zusje van 11 loopt in shirts en dekbed enzo. Echt helemaal parra die.
     
  15. XeoN

    XeoN Guest

    [​IMG]



    Geboren en getogen in Breda.
    Echte Naccur.
    Dit jaar helaas geen seizoenskaart (was te laat met bestellen).
    Kan wel afentoe een los kaartje kopen via de seizoenskaart van een vriend van me.
    Nac is een fijn cluppie met een fantastische aanhang.
    Relletjes zijn afentoe wel leuk (Utrecht,Ajax Feyenoord) enzovoort.


    Nac Breda Parel v/h Zuiden...:cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2004
  16. patje_1_1_2

    patje_1_1_2 Westland uber alles

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ac milan, omdat ze een wereldspits daar voorin hebben:confused:hevchenko
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mijn gehele familie komt uit amsterdam, logisch dus dat ik vanaf me 3e in een ajaxshirt rondliep :cool:
    (was overigens 20 maten te groot :+)
     
  18. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord, omdat ik dat gewoon ben. Hoe kun je nou kiezen voor welke club je bent? Dat ben je gewoon toch.
     
  19. Nemhauser

    Nemhauser Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    5
    Ajax. Ik kreeg ooit een presentatiemagazine in handen. Heb dat ding helemaal verslonden. Nu, 10 jaar later, klopt er nog steeds een wit hart met een rode baan.

    In het buitenland: Liverpool, Celtic en AS Roma.
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2004
  20. XeoN

    XeoN Guest

    Mja, weinig Naccurs hier denk...:p
     

Deel Deze Pagina