1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[voetbal] David Beckham naar Real Madrid

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door The Bear, 18 jun 2003.

  1. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    MADRID - Real Madrid heeft de slag met Barcelona om de Engelse middenvelder David Beckham gewonnen. Nadat verscheidene Spaanse radiostations al hadden gemeld dat de Engelse sterspeler een vierjarig contract met de koploper van de Spaanse competitie was overeengekomen, bevestigde Manchester United de transfer dinsdagavond.

    De radiostations baseerden zich op bronnen bij Real Madrid, met directeur Jorge Valdano als belangrijkste gesprekspartner. Zij wisten ook al te melden dat Beckham op 2 juli zal worden gepresenteerd. Real Madrid betaalt volgens Man. United ongeveer 35 miljoen euro voor de 28-jarige middenvelder, die 128.000 euro per week gaat verdienen.

    Juan Laporta

    Beckham stond nog tot de zomer van 2005 bij Manchester United onder contract. De overgang van Beckham naar Real Madrid is een flinke tegenvaller voor Juan Laporta. De kersverse voorzitter van Barcelona kondigde zondag na zijn verkiezing de komst van Beckham aan, maar moest twee dagen later de nederlaag tegen de aartsrivaal uit de Spaanse hoofdstad al toegeven.

    Voorzitter Florentino Perez van Real Madrid beloofde bij zijn aanstelling elk jaar een grote voetballer naar Real Madrid te halen en hield zich daar opnieuw aan. Beckham past prima in het rijtje van eerdere aankopen als Zidane, Figo en Ronaldo.


    Wat vinden jullie hier nou van? Is toch zonde dat ie vertrekt bij Man United!!! Wat moet Real met toch al zoveel ster spelers nou met Beckham erbij? Als Real nu nog niet optimaal presteerd dan weet ik het ook niet meer.
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Real moet gaan bouwen aan een team, in plaats van een verzameling van top spelers die tóch niet uit de verf komen als er niet als team gespeeld wordt.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ooit wel eens een Engelse voetballer gezien die succesvol is buiten Engeland. Ik vind dit niet echt handig van REal.....wel stoer om hem zo voor de neus van Barcelona weg te kapen, die nieuwe voorzitter heeft gelijk een slechte start.
     
  4. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist, dat vind ik nou ook. Ik zie liever al die spelers appart bij een club spelen. Dan zie je pas goed dat ze uitblinken en dan geniet je er ook veel meer van.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar ben ik het mee eens. Ze hebben allemaal sterspelers, maar samenspelen, dat lukt niet echt(allemaal ego's bijelkaar |:- ). Ik had liever gewild dat Beckham gewoon bleef bij Manchester U , daar zat hij goed vind ik.
     
  6. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    ach...als 't echt zo zou zijn dat ze konden voetballen als de Globetrotters (of hoe je dat ook spelt) kunnen basketballen is zo'n team van uitblinkers misschien wel leuk, maar zolang ze niet als een hecht team spelen zit dat er niet in....(super prestaties trouwens ook niet :+)
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Macmanaman bij Real, zelfde positie, ook niet écht uit de verf gekomen. Neen dit is gewoon pure vervuiling, net als Rivaldo die nooit speelt bij Milad - Laat ze dan bij hun eigen clubbie blijven. Helemaal nu Beckham weg is bij Man Untd.
     
  8. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ook niet dat je dat als speler ook wil. Als er al zoveel sterren spelen dan wil je daar toch niet heen. Bij een mindere club kom je dan veel beter tot je recht. Daar kan je dan uitgroeien tot een van de belangrijkste speler van de club.
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    WTF LUL JIJ NU WEER DAN
    in kranten staat groot naar barcelona op bbc staat naar barcelona en cnn naar barcelona hoe kom je er bij dat ie naar real gaat ?
     
  10. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet welke krant jij leest of welke BBC jij kijkt maar hij gaat echt naar REal.

    Het schijnt te komen omdat Victoria vond dat je in Madrid beter kunt winkelen dan in Barcelona..en dit is geen grapje!!
     
  11. de luie hond

    de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    516
    Leuk Bevonden:
    11
    Kijk HIER eens.
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Dit is toch niet normaal meer:

    Goal: Casillas
    Verdediging: Salgado-Hierro-Helguera-Roberto Carlos
    Middenveld: Figo-Beckham-Makalele-Zidane
    Aanval: Raul-Ronaldo

    8)
     
  13. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hier vandaan. En idd op de site van VI staat het ook.

    Das idd niet normaal. Daar loopt straks heel wat kwaliteit op het veld. Nu maar kijken hoe ze volgend seizoen gaan presteren...
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2003
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk anders op de voorpagina van ad.nl :rolleyes:
     
  15. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ze die gasten verkopen en het geld aan afrika geven dan hebben we gelijk geen arme landen meer!!
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Doe die Hierro maar vervangen :) Die kan het echt niet meer aan. Chivu?:'-(
     
  17. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Ssssssst:eek:
    Niet zeggen straks horen ze het nog, Chris moet nog een jaartje blijven[​IMG].
     
  18. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    EXCUSES VAN MIJ ;)
     
  19. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt niet normaal, een paar maanden geleden zag ik een interbiew met David Beckam en zat hij schijnheilig te lullen dat ie nooit weg zou gaan bij Manchester omdat dat zijn clubbie was. En hij gaat daar meer verdienen en weg is die.
     
  20. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    hij verdiende volgens mij bij Man U. meer maar goed.
    ik vind het ook jammer dat hij weg is bij Man U. maar dat wordt ook een saaie club al je daar je hele leven voetbalt. en als ie dan toch weg moest vind ik real wel een geschikte club. als ze Real nu nog eens als team kan laten werken kan er niemand tegen op.
    maar ja als team werken met zoveel ego's ja, dat wordt een zware taak voor de trainer.

    Ben benieuwd hoe Man. U. het er nou af gaat brengen in de primier league, of het nou zo veel scheelt zonder beckham.
     

Deel Deze Pagina