1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal: Eigen team

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GoDz ViSioN, 2 okt 2011.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Hatsjee mijn eerste ligt er in :p.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vandaag dé derby van Eindhoven gewonnen. Jammer genoeg was het een oefenwedstrijd, maar betekent toch veel, want afgelopen zes jaar steeds verloren (hun team is een mengsel van Helmond Sport en andere clubs, én tweemaal winnaar van Coen Dillen Award :mad:). Was echt een goede wedstrijd, speelde zelf ook goed, zeiden de trainers. :D
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Kut, 28 maart wegens jubileam voetballen tegen Excelsior A1.
    Lekker achter snotneuzen rennen :mad:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Zondag na 3.5 maand blessureleed (meniscus) eindelijk weer een wedstrijd voetballen. Heb afgelopen twee keer meegedaan met de training, maar afgelopen vrijdag deed ik wat te enthousiast wat resulteerde in een pijnlijke knie zaterdag avond/zondag ochtend. Ik bouw het nu rustig op, ben klaar met de Fysiotherapie en heb er weer zin in!
     
  6. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Als ik die verhaaltjes allemaal zo lees mis ik het soms wel :mad: Jammer dat ik zo verdomd lui ben haha.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ah joh, gewoon in een vrienden team gaan spelen. Is lachen joh.
     
  8. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Gisteren eerste periode gewonnen!!! VV bodegraven gemakkelijk met 4-2 verslagen.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha netjes hoor.

    Gisteren m'n team de koppositie zien behouden door een 0-1 winst uit. Ik mag nog steeds niet mee doen, want ben aan het revalideren van een gescheurde enkelband. Ik hoop dat ik over 3 weken weer mag beginnen met loop- en stabiliteitsoefeningen. :'-(
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Is dat zondag 2e klasse? Moest dit jaar tegen ze voor de beker. Jij speelt bij Reeuwijk toch?
     
  11. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Nee zondag 3e klasse, ik speel zelf bij vv-verburch. Waar speel jij?
    VV bodegraven stelt niet heel veel voor.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Vv Koudekerk.
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Fucking hell, 3de rode kaart te pakken dit seizoen. :emo:
    Vorige week een ontzettend spannende wedstrijd gehad in de beker tegen Sporting Heerlen (2de klasse).
    We maakte het onszelf onnodig lastig door de kansen niet af te maken. Uiteindelijk door penalty's gewonnen.
     
  14. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik speel voor het eerst dit jaar in een vriendenteam, samen met member Wooffa hier :9
    Tweede punt uit vijf wedstrijden behaald, de drie punten in de laatste minuten verspeeld. :mad: Helaas hebben we 20 kansen nodig voor één goal en de tegenstander één kans voor een goal :')
    Wel gescoord. :9
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Gister 3-2 gewonnen. Stonden 2-0 achter dus aardig terug gekomen! Wel echt dramatisch gespeeld.
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Heerlijk altijd om die frustratie te zien bij de tegenpartij als ze een 2-0 voorsprong verkloten.

    Mijn team vrij eenvoudig met 2-0 gewonnen. Was zelf helaas nog geschorst.
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2012
  17. SamuraiPizzaDog

    SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

    Berichten:
    501
    Leuk Bevonden:
    1
    Gister derby tegen ons buurdorp verloren met 4-1..
    Onze keepers moeder was de dag ervoor overleden, gingen we loten wie er op doel ging (niemand wou).
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Bekerloting

    Wij moeten in de beker tegen hoofdklasser EHC (het team waar PSV vorige week moeite mee had)
    Gaat een leuke pot worden. :)
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Hoeveel mensen kunnen zeggen dat ze rood gekregen hebben in de auto in de rust van de scheidsrechter terwijl ze naar het ziekenhuis moeten? Ik schold namelijk de scheidsrechter uit doordat hij mijn eerst een minuut op het grond creperen zodat zijn teampje misschien nog kon scoren. Om daarna in de rust heel schijnhelig te vragen of het wel gaat. Dan kan je echt het heen en weer krijgen. :emo:

    Werd tijdens een 0-0 stand getorpedeerd waardoor mijn enkel kraakte, dus ik kon er totaal niet meer oplopen. Naar het ziekenhuis gegaan waar ik hoorde dat hij niet gebroken is, maar ben toch zeker wel een maand out. :mad:
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    2-0 verloren, wedstrijd werd 15 minuten voor het einde gestaakt, moesten tegen een bij elkaar geraapt zooitje criminelen en tokkies.
    Lui kwamen net uit de kroeg, na-trappen, scheids irriteren, het bekende liedje.
     

Deel Deze Pagina