1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Voetbal: Eigen team

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door GoDz ViSioN, 2 okt 2011.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik kreeg op 11 november een rode kaart vanwege bedreiging en zeer ernstige belediging. Om een lang verhaal kort te maken: die man liegt alles bij elkaar, want ik heb eenmaal 'onsportieve lul' geroepen en meer niet. Doordat het een 'ernstig vergrijp' is ging de zaak naar de tuchtcommissie. Iemand een idee hoe lang ze hierover doen, want ik heb nog niks gehoord.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Dit is wel een bizarre situatie 8)

    Volgens mij gebruiken ze bij de KNVB een periode van twee weken om zulke zaken op te lossen. Pin me er niet op vast.

    Al wel een schorsing gekregen dan?
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog geen schorsing. Ik ben benieuwd. 8)
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Mooi kut, anders kon je mooi combineren tijdens je blessure. Kameraad van mij kreeg vier wedstrijden voor slaan, maar dat staat allemaal vast. Dus wist hij paar dagen daarna al.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Na 14 jaar heb ik me moeten uitschrijven bij de club, omdat ik studie en voetbal niet meer kan combineren aangezien ik op kamers ben gaan wonen. Ik heb vorig seizoen maar zo'n 10 wedstrijden gespeeld, waarvan de ene helft aan het begin en de andere helft aan het eind. Door de studie kon ik de voorbereiding niet meemaken en moest ik de eerste paar duels (uiteindelijk 5) mee doen met de A2. Eenmaal weer fit kwam ik terug in de A1 en scheurde ik direct mijn enkelbanden (+ avulsiefractuur). Zes maanden later heb ik de laatste vier wedstrijden meegespeeld. Lekker laatste seizoen dus.. :'-(

    Nu stop ik ermee want ik kan de studie en het leven in Maastricht niet handig combineren met het voetballen in Eindhoven. Ik kan nog altijd alsnog ervoor kiezen alleen wedstrijden te gaan spelen, aangezien ik in de weekenden (denk ik) gewoon in Eindhoven ben. Dan ga ik wel fitnessen in Mestreech. Maar ach, daar heb ik nog allemaal geen duidelijkheid over.

    Het is wel best kut eigenlijk, het uitschrijven. Ik heb sinds de E ieder jaar in de selectieteams gespeeld en dus ook steeds met grotendeels dezelfde jongens. Dat wordt na zoveel jaren dan echt een super hechte groep. :mad:
     

Deel Deze Pagina