1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] EK 2008

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Joene90, 25 apr 2008.

?

Nederland Europees Kampioen?

  1. We pakken geen enkel punt

    3,9%
  2. Eruit in de groepsfase

    26,5%
  3. Ze halen de kwartfinale

    16,5%
  4. Halve finale

    16,5%
  5. Een goede tweede

    4,8%
  6. Kampioen!

    31,7%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Natuurlijk super dat we nu als 1 van de favorieten worden gezien, verwacht ook niet dat dat te veel druk gaat leggen op de spelers. Al moeten ze zich er niet veel van aantrekken, want als Rusland van Spanje wint met 3-0, staat hun waarschijnlijk opeens op nummer 2 bij de bookmarkers, dus 't zegt allemaal niks.
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het filmpje van Nederland-Italië maar snel van Youtube gedownload, straks zie je maar dat de UEFA hem er weer vanaf gaat halen vanwege "copyright claim". Dit filmpje is trouwens ook wel lachen:

     
  3. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, wat een wedstrijd toch. Ik had 3-1 voorspeld maar daarmee vond ik me zelf al érg optimistisch. Maar ja, de verdediging zorgde dat het verschil bij 3-0 bleef en was ik eigenlijk een pessimist. :+

    Ik heb van een Duitser gehoord dat hij in een bierhal zat met 300 man, en iedere keer als Nederland scoorde was het alsof Duitsland had gescoord. Nu herinnert Duitsland zich natuurlijk nog de halve finale in 2006, maar het is duidelijk dat wij niet de enigen zijn die lyrisch zijn over deze wedstrijd. Hulde! :)
     
  4. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13

    uhm.. ik zie niks?
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap er niks van. De code klopt gewoon enz.. waarschijnlijk is het omdat ie nog niet al te lang op Youtube staat.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
  8. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral die 2e ja_O_
    Als ze nu vrijdag van de Fransen winnen zijn de kwartfinales gewoon al in zicht, wie had dat gedacht na 2 wedstrijden spelen:D Ze zijn er nog niet maar als ze net zo spelen als tegen Italie dan moet Frankrijk ook geen probleem worden lijkt mij:thumbs:
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Als Frankrijk speelt zoals gisteren tegen Roemenië, dan is het helemaal een eitje.
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Haha,

    Grappig. Al die ophef..... Ik vind het ook ontzettend knap, hulde aan het Nederlands Elftal. Ze hebben echt met passie en geloof gespeeld. Grandioos gewoon.

    Nu denk ik dat als we vrijdag 1-0 winnen dat we het meteen niet meer zo goed vinden, we verwachten nu waarschijnlijk het onmogelijke.

    De beste wedstrijd van het Nederlands Elftal op dit EK is namelijk al geweest. Het gaat niet beter worden dan dit. Ik hoop dat ze volgende keer wat later pieken haha...
     
  11. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze wedstrijd zullen ze niet meer evenaren nee(Welk team op het EK wel?), maar het zit dus blijkbaar wel in ze. Als ze ook maar iets minder goed spelen als gister dan kunnen ze nog steeds winnen van Frankrijk en wellicht het EK.
    Gister lukte alles, en dat moeten de mensen wel beseffen als ze straks vol goeie moed de tweede wedstrijd gaan kijken 8)
     
  13. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar gaat ie
    Daar gaat ie
    Daar gaat ie

    _O_

    ik denk dat ik met alles tevreden ben, zolang ze maar doorgaan naar de volgende ronde.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Even tussendoor een mooie fotoshoot met (van?) onze helden :9:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Vond het wel vette foto's
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    http://www.ek2008.nl/nieuws_gattuso_loopt_het_meest_kuyt_het_snelst.htm

    Van der Vaart liep meer dan 11000 kilometer XD
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In de finale bijvoorbeeld!
    Ach, we moeten het allemaal nog maar zien. Als ze dadelijk van Frankrijk en Roemenië verliezen, gaan ze nog na de 1ste ronde naar huis en praat niemand meer over gisteren.
     
  18. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik persoonlijk niet zo leuk vind is dat als je de poule en kwartfinale doorkomt dat je dan waarschijnlijk in de halve finale weer tegen de Fransen of Italianen komt te staan. Stel dat de Italianen alsnog doorgaan en weer tegenover Nederland komen te staan; dat word dan gewoon weer een op zichzelf staande wedstrijd die alle kanten op kan. Ik had liever gezien dat ze kruislings aan poule A & B verbonden waren voor de halve finales.
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja vind ik ook. Vind hoe ze het op vorige toernooien deden veel leuker. Nu moeten we dalijk weer tegen Frankrijk of Italie, en dan is de kans dat we winnen veel kleiner, want Italie en Frankrijk groeien in een toernooi.



    EDIT: Wordt Nederland-Italie nog ergens herhaald? of kan ik hem ergens op het internet helemaal terugzien?
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2008
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm in HD opgenomen! Hulde aan de HD Decoder van UPC met ingebouwde hardeschijf! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina