1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Voetbal] Zidane wil stoppen in 2007

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WillemWalrus, 4 feb 2005.

  1. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las net op de site van Eurosport (hier) dat Zidane (23-06-1972), nadat hij vorig jaar al zijn carriere als Frans international beïndigde, in 2007 op 35 jarige leeftijd zijn carriere wil gaan beïndigen.

    Erg jammer, maar we kunnen nog 2 jaar genieten :D
    Wat vinden jullie ervan?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    1 minder
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja das wel spijtig. Hij wordt ook ouder, en voetbal is nou eenmaal een sport dat veel van je lichaam vraagt. Ik weet niet hoe oud hij is, maar dat hij tot de oudere voetballers hoort lijkt me wel duidelijk.
     
  4. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb even zijn geboortedatum opgezocht, hij zal dan dus 35 jaar zijn.
    Mooie leeftijd om te stoppen.
     
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Weg met die kwal. Op Ek werd ie gewisseld, en liep niet eens naar zijn de wisselspeler toe om hem even een hand te geven ofzo. Deze man mis ik echt niet.

    edit:/ of wat dat Figo? :p:p Nouja... vind hem ook wel arrogant iig :D
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2005
  6. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het af en toe wel irri dat hij altijd zo opgehemeld wordt door commentatoren. Elke actie van hem is volgens commentatoren onwijs bijzonder terwijl de F-jes het op zaterdag ochtend op een willekeurig voetbal veld dezelfde acties doen.

    Maar dat neemt niet weg dat het een ontzettend goede voetballer is.
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Een goede voetballer is het zeker, maar tegelijkertijd ook een arrogante kwal. Dat is wel jammer. Zie ik liever een voetballer die wat meer sociaal gedrag vertoont naar zijn teamgenoten toe.
     
  8. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja idd, en bovendien heeft hij het nog lang uitgehouden, de meeste prof voetballers stoppen er nog eerder mee.
     
  9. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Zidane is geen voetballer, maar een zakenman. Net als alle andere spelers bij Real Madrid, gaan allleen maar voor het geld
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb de laatste jaren niet echt meer van hem kunnen genieten bij Madrid, hopelijk komt Madrid er weer bovenop en voetballen ze straks weer normaal.
     
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag ie er nu mee stoppen. Geef niks om zidane, zijn heel wat betere spelertjes, die veel leuker voetballen.
     
  12. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    idd dat was Figo , zijn arrogantie rijst gewoon de pan uit |:-
     
  13. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ie geen handje geeft aan de wisselspeler is ie heel arrogant en een eikel en nog meer? Heb je hem eigenlijk wel eens zien spelen?

    Jammer dat ie stopt, maarja, je kan niet altijd blijven spelen.
     
  14. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    noem eens 5 spelers die beter zijn dan zidane op de "10"

    Dit is er 1 Ronaldinho
     
  15. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik zie hem toch nooit op TV in Real Madrid uitblinken...
    trouwens, wanneer zijn die afkortingen van wedstrijden buiten NL??? en op welke zendeer dan???
     
  16. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Werd tijd!
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voetbal is team sport. Als je gewisseld wordt omdat je gewoon brak speelt, ga niet niet achter de goal langs het veld uit. Het is de beslissing van de coach, en als je het daar niet mee eens bent reageer je dat niet af op de speler waarvoor je gewisseld wordt. Je kan dan gewoon even de speler "geluk wensen" door hem even hand ofzo te geven. Zeuren over de wissel doe je maar richting coach (of gewoon tegen jezelf omdat je niet goed speelt). De arrogantie spatte er gewoon vanaf. Tevens hield ik Zidane en Figo door elkaar, maar dat had ik al gemeld :)
    Wel een goede voetballer hoor... daar zeg ik niets over.
     
  18. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    hoelaat komen nou die buitenlandse reportages jongens??? heb ze wel es gezien op RTL ofsow, maar Kwil duidelijkheid!!!:p
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Is wel jammer dat ie stopt maar 2007 is het nog lang niet en Zidane is ook lang niet meer zo goed als toen bij Juventus of in het begin bij Real.
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik weet niet hoor, maar zijn zijn uitspraken niet wat tegenstrijdig?

    Hij claimt in de eerste zin niet vóór 2007 te willen stoppen, maar tegelijkertijd aan te geven dat het misschien wel wat langer zou kunnen zijn. In de tweede zin zegt 'ie niet vérder dan 2007 te gaan, maar tegelijkertijd wel het meeste eruit te willen halen.

    Wat is het nu precies dat 'ie bedoelt? Zijn onconcrete bijvoegsels maken het nu niet bepaald duidelijk.
     

Deel Deze Pagina