1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

voetbalgames

Discussie in 'Algemeen' gestart door apoc, 30 jun 2003.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    OHOHOH,

    We hebben nu voor live: basketbal, ijshockey, honkbal, strandvolleybal, motorracen,american football enz.
    Maaaaaaaar,
    Waar blijft nou de grootste en meest beoefende sport hier op de xbox.
    Inderdaad voetbal ja!!
    Geen een maar dan ook geen 1 xbox live voetbal titel.
    Nou hoor ik ook niks over aankomende titels op soccergebied en fifa vind ik nogal erge crap (sorry mijn mening)!!
    De ps2 heeft nu de online rechten van EA dus hun krijgen versie 2004 voorgeschoteld nou et zal mij een worst wezen.
    Alleen wel minder dat NFS underground aan xbox bezitters voorbijgaat (wat online betreft).
    Maar om weer terug te komen waar ik over begon: waar de f#ck blijft een goede game zoals het nivo van et meesterlijke Pro evo soccer 2 op de ps2.
    Ik wil dus zoiets ook op de xbox en al helemaal voor live!!!!
    iemand mee eens of weet iemand wat nog niet weet ik hoor et graag!!

    ps: ik hoorde laatst iets over een soccergame van microsoft maar ik weet er verder niks van.
     
  2. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Idd er is weinig over bekend en ik vind dat er wel een online voetbalgame moet komen ja, het is idd de meest beoefende sport in dit gebied. En voetbalgames zijn alleen leuk Tegen VREINDEN of ONLINE. Dus het zou ook nog een zeer slimme zet zijn om een goede online voetbalgame te maken/uitbrengen.
     
  3. Tiny

    Tiny Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het totaal met je eens.

    Qua voetbalgames is er (naar mijn mening) op de xbox geen enkel spel dat ook maar mag ruiken aan de kwaliteit van PES2 op de ps2.
    Ik hoop dus ook dat er in de (nabije) toekomst eindelijk een keer een goede voetbalgame komt.

    Ik heb echter geen live! dus voor mij is dat geen prioriteit.
     
  4. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht dat pes 3 ook op de xbox uit zou kome met live support maarja dat zijn volgens mij ook maar geruchten
     
  5. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoiets had ik ook gehoord , voorlopig blijft het afwachten vrees ik .
     
  6. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Precies, en waar the fuck blijft Club Football ?
     
  7. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    club football is dat dat spel wat microsoft zou produceren
     
  8. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Neej, das van Codemasters
     
  9. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zal dan wel whack zijn
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Mja, Club Football Ajax. Ik heb het zelf niet gespeeld, maar als we de PU mogen geloven was het op de E3 niet echt lekker speelbaar. Moest nog aan gesleuteld worden. Daarbij komt nog eens dat ie niet Live gaat.
     
  11. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je het al maar werd er niet op de site zelf vermeld dat mircosoft bezig was met een voetbal spel voor live
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Pro Evo :9 :9 :eek: :confused: Not for us!

    Nee Pro komt niet naar xbox!

    Sowieso, door de (bijna)boycot van EA is het spellenaanbod summier. Toch is live voor sportgames ! toch? :confused: , iemand inmaken met een slalom alla Maradonna, of Cruijf?
    Een backhand slaan zoals Verkerk/Schalken?
    Of desnoods voor de chauvinistische medelander korfballen zoals alleen 'Olland kan?

    Iig mijn wens.

    Ik begrijp niet dat MS SEGA niet overneemt, met zijn thuismarkt Japan en daarnaast de fantastische ARCADE-spellen Virtua (Virtua Striker on BIG SCREEN mag mi een direkte port naar xbox krijgen :9 ).

    Ook kan ik enkel geruchten op Internet over heel veel overnamens en/of sportspellen vinden.

    Iemand meer geluk?
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2003
  13. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    nee geen arcade dan kan ik ook fifa gaan spele ik heb liever een voetbal sim maar ik spreek nu alleen voor me zelf weet niet wat andere daar van vinde?
     
  14. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de PS2 network gaming goed loopt (geen/weinig lag) en EA al zijn sportspellen online maakt voor de PS2 , dan moet ik toch weer ff een PS2 aanschaffen . Zowiezo voor FIFA .
     
  15. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je geld teveel ofzo??!
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Fifa gaat als enige online game van EA in europa online. De rest van de games van EA gaan alleen online in America. En PES 3 gaat online voor de ps2. YES
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben ook bang dat Microsoft onderschat hoe groot de impact van een goed (Live) voetbalspel zou kunnen zijn.

    Dat, of het lukt ze gewoon niet een goede ontwikkelaar/gamelicense te strikken. Het lijkt me wel erg cool om via Live een goed voetbalspel te spelen..
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    effe een negatief berichtje voor onze trouwe go ahead supporter!!
    sorry maar PES 3 zal dus niet online gaan!!!!!!!!
    alleen kunnen scores en selecties bijgehouden worden maar geen spelletje online helaaaaaas.
    en microsoft was of is volgens mij met billetje aan de macht daarzo nog steeds een van de invloedrijkste bedrijven ter wereld.
    Waarom tellen ze dan geen X bedrag neer voor KCET van konami dat de PES games maakt.
    En dan dus voor de Xbox snaaap.
    ik heb ook een ps2 dus echt te klagen heb ik niet maar ik heb live pas aangeschaft maar et wordt toch tijd voor een meesterlijke soccergame d8 ik zo.
    en voor mij geen fifa dus.
     
  19. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    das dan ook nep zeg
    dat je alleen maar selecties kan bekeke en scores
     
  20. Prikkie

    Prikkie MASTER

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie is er fanatiek genoeg om Microsoft het wijs te maken dat de XBOX footballminded moet worden???

    Ps2 is de xbox gewoon daardoor de baas in Europa!
    En wat about Japan?

    Sport nummer 1
     

Deel Deze Pagina