Voetballer Foé overlijdt op veld.!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gerbo, 26 jun 2003.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    ---------------

Dit is echt een trieste zaak... Ik heb het zien gebeuren en het zag er heel akelig uit. Mijn pa schrok zo dattie hem gauw ergens anders op zette. Ik heb het toch maar weer opgezet. Hij lag levenloos op een brancard toe hij van het veld afgedragen werd. Ik geloof dat ik zag dattie zijn tong had ingeslikt. Toen hij naar binnenging had hij iets in zijn mond om door te ademen, maar dat is em nooit meer gelukt...

Vreemd genoeg ging de wedstrijd gewoon door terwijl een teammaat daar dood lag te gaan. Heel vreemd. Hij is dus naar binnen genomen en ná de wedstrijd is hi joverleden verklaard. Ik lees net een hartstilstand. Er was ook geen duel oid..

Heel zielig RIP Foé :'-(

2. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    En de wedstrijd ging gewoon door?
    Erg voor die man, ik kende hem niet.

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt een triest verhaal...ik heb het niet gezien maar ik word al akelig van het verhaal....heel triest...hopelijk gebeurt het nooit meer......

4. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mwa ik kende hem wel uit het Engelse voetbal, best een goede speler. En ja, de wedstrijd ging gewoon door, de Fifa heeft behoorlijk gefaald. Op hun site staat niets over zijn dood, alleen 'the match was held up for for several minutes as Foé was treated for a head injury. ' terwijl vi.nl en uefa.com alles al weten. Vreemd want het toernooi is van Fifa. Lijkt me ook niet dat de finale nu gewoon gespeeld kan worden, want desondanks won Kameroen wel met 1-0...

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    May he rest in peace...... horrible...

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou de mensen van de Fifa zijn ook wakker geworden hoor!
    Hier hun reacties:

Het gebruikelijk praatje van medeleven voor familie en omstanders. Verlies van goede man bla... Maar niet toegeven dat de wedstrijd gestaakt had moeten worden. En die andere halve finale wordt nu ook gewoon gespeeld geloof ik.

7. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm..ik schrok hier dus compleet van..
    Ik genoot van zijn acties in de premier league, hij speelde bij Man City....

Gerbo, die andere halve finale is afgelast...Thank god...

R.I.P. Foé

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Nou, zoals ik het nu zie begint net de Tweede Helft van die andere halve finale en staat het al 3-1 voor Frankrijk...
    Goed, deze hadden ze ook moeilijk kunnen aflasten op zo'm korte termijn, het is ook nog eens heel ergens anders gespeeld. Maar die finale is een ander verhaal...

9. Sonic 87

Sonic 87 Punk Rock

Leuk Bevonden:
    2
    X_X heb verkeerd gelezen..
    Er stond dat ze in het overlijden van Foé GEEN reden zagen om de 1/2 finale af te gelasten...k keek over het woordje "geen" heen :9

10. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jesus, wel effe schrikken toen ik het hoorde:'-(
    En die achterlijke Eurosport commentator die zich nergens druk om maakt:mad:

:'-(

11. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    heel erg jammer dat het zijn leven heeft gekost. Sowieso erg als iemand die jong is sterft aan een hartstilstand.

12. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, vond het altijd wel een goede speler
    Een verlies voor de sport

13. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is overleden aan een hartaanval.May he rest in peace.

14. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Belachelijk dat die finale nu gewoon doorgaat :mad:

Maar RIP Foé

15. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben de situatie gewoon totaal verkeerd ingeschat.
    Waarschijnlijk dachten ook zij dat de beste man spoedig weer fit als een hoentje op het veld zou verschijnen.
    Het valt gewoon niet in de verwachtingen dat een jonge man van die leeftijd met zo'n conditie dit overkomt.

Anyway.. RIP

16. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    shd, ik heb 't over de finale...{vanavond ofzo?}

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Echt zielig...

R.I.P Foe, speler van KAmeroen, (ex)lyon en manchester city

18. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah een voetbal is rond, en meer weet ik echt niet over voetbal.
    Ik bedoel alleen maar te zeggen dat niemand de situatie en de ernst daarvan op dat moment goed kon inschatten.

De beslissingen die ze vanaf nu nemen zien we wel.

Bij F1 gaat het circus ook gewoon door, er zit zo'n verschrikkelijk financieel belang bij.
    En helaas draait alles om de centjes en nergens anders om.

Laatst bewerkt: 27 jun 2003
  19. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    reactie fifa

Reactie van Blatter president van de Fifa bron: www.vi.nl

Blatter: 'Confederations Cup gaat door'

27/6/2003 8 :40

Ondanks het overlijden van Kameroen-speler Marc-Vivien Foé moet de finale om de Confederations Cup zondag worden gespeeld. Dat stelde FIFA-president Sepp Blatter op de Franse televisie.
    'We moet kijken wat we moeten doen. Naar mijn mening moet in een toernooi als de Confederations Cup het voetbal doorgaan. We zijn bedroefd, maar de wedstrijd gaat door', zei Blatter. 'Het is niet de show, maar het voetbal dat moet doorgaan.'

Onduidelijk is vooralsnog of Kameroen zondag aan de aftrap komt. 'We kunnen nog niet zeggen of we de finale zullen spelen. We nemen een besluit na gezamenlijk overleg', zei Charles Nguini namens de bond. De 28-jarige Foé overleed donderdag waarschijnlijk na een hartaanval tijdens het duel met Colombia.

www.vi.nl

commercie is toch belanrijker dan het leven van een topvoetballer.

RIP :'-(

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    ik vind dit een heel erg verhaal, echt heel triest
    RIP

Deel Deze Pagina