voetbalspel

Discussie in 'Algemeen' gestart door varisha, 13 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. varisha

varisha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds gisteren een x box 360, en nu zeiden ze bij de gameshop dat fifa 2003 er ook op wilde. NIET DUS.

dus ik wil sowieso een voetbalspel, heb eigenlijk weinig verstand dr van, maar is meer cadeautje voor me vriend.

welk voetbal spel kun jij me aanraden en waarom?
    pro soccer ofzo of fifa 2006 wk editie8) _0/

2. basovich

basovich Guest

ik denk dat fifa WC wel een aanrader is want hoor van veel mensen dat het wel een goede game is, want er is helaas geen PES serie op de X360 (nog niet) en de eerste komt pas januarie 2007..je kunt wel trouwens PES 5 voor de xbox gewoon kopen want hij is backwardscombatible

3. varisha

varisha Active Member

Leuk Bevonden:
    0

niet lachen maar wat is PES
    ik heb echt geen verstand van die x box..zoals ik zei heb ik m sinds gister :p
    en dat was puur omdat t mijn vriend wel leuk leek haha.....
    en hij speelt nog altijd oude fifa op de computer en vind dat echt heel erg leuk :p

daarom had ik vandaag fifa 2003 gehaalt...bij de gameshop zeiden ze dat die evrsie alleen zou werken op de xbox 360 en die van 2006 dan..... dus ik nam die maar mee :p

niet dus...

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pro evolution soccer;)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    fifa is een uitgemolken K*T spel van EA :) Ze noemen het voetbal, maar het komt niet in de buurt van het spelletje wat ze van de zomer gaan spelen in Duitsland
    Pes (pro evolution soccer) daarentegen evenaart wel realiteit. Jammer is dat er nog geen next-gen deel hiervan is. Je kunt je vriend wel pes5 voor de xbox geven (2e hands +/- 20 tientjes) maar dan geniet hij nog niet van de kracht van de xbox 360 :)

Dus, wil je hem een spel geven spel geven speciaal voor de 360, koop dan fifa. Wil je hem een voetbal game geven, geef hem dan pes ;)

Pes is op mijn monitor niet goed BC trouwens. Niet het hele scherm wordt gebruikt. Ik weet niet of dit op een tv ook zo is (ja, ik heb mijn dash-board instellingen veranderd na 640x480 resolutie)

6. kaluh gabber

kaluh gabber Guest

goeie handelaar ben jij :D +- 20 tientjes haha beetje duur voor een 2 e hands spel :p

7. AgentSmith

AgentSmith Guest

zou ook voor pes5 gaan. kwaliteit zegt meer dan matige gameplay en 'glimmende graphics' *)

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dacht dat GCshop hem nog voor €40 aanbood :9 Blijkt dus €24.50 te zijn.
    Misschien dat je hem van zelfs wel voor €10/12,50 op de kop kan tikken *)
    Let wel, 2e hands is ie vrij schaars :) Maar voor dat geld ga je er geen spijt van krijgen :)
    Oja, heb er +/- 1,5 maand terug €40 voor betaald 2e hands :D Maar was het was me elke cent meer dan waard! Hij kosten toen ook nog €45 nieuw bij GCshop :)
    Lijkt mij duidelijk *)

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  9. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Wat AgentSmith zegt is idd heel duidelijk! :cool:

Echter moet je wel even bij jezelf nagaan waar je zelf het meeste van houdt....
    Wil je je echt verdiepen in een heel erg goed voetbal spel. Of wil je meer af en toe ff snel een potje spelen met mooie goals en mooie graphics....

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Met mooiere graphics ga ik met je mee. Met mooiere goals zeker niet.
    Bij pes geeft het voldoeining als je een goal maakt. Bij fifa krijg ik dat gevoel nooit.
    Bij pes zijn zelfs de "standaard" goals gewoon mooi :) De pass binnendoor waardoor je spits hem over de keeper lobt (lopt? :confused:), heerlijk :9

Laatst bewerkt: 13 mei 2006
  11. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit topic is geen meerwaarde voor het forum.

Je kan makkelijk reviews lezen op bijvoorbeeld Xboxworld, zoals de review van Fifa world cup 2006 of Pro Evolution Soccer 5.

Er zijn ook nog threads over die je met de [search]zoekfunctie[/search] kan vinden.

Veel succes met je keuze

-Dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina