voetbalspel

Discussie in 'Algemeen' gestart door varisha, 13 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. varisha

varisha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds gisteren een x box 360, en nu zeiden ze bij de gameshop dat fifa 2003 er ook op wilde. NIET DUS.

dus ik wil sowieso een voetbalspel, heb eigenlijk weinig verstand dr van, maar is meer cadeautje voor me vriend.

welk voetbal spel kun jij me aanraden en waarom?
    pro soccer ofzo of fifa 2006 wk editie8) _0/

2. basovich

basovich Guest

ik denk dat fifa WC wel een aanrader is want hoor van veel mensen dat het wel een goede game is, want er is helaas geen PES serie op de X360 (nog niet) en de eerste komt pas januarie 2007..je kunt wel trouwens PES 5 voor de xbox gewoon kopen want hij is backwardscombatible

3. varisha

varisha Active Member

Leuk Bevonden:
    0

niet lachen maar wat is PES
    ik heb echt geen verstand van die x box..zoals ik zei heb ik m sinds gister :p
    en dat was puur omdat t mijn vriend wel leuk leek haha.....
    en hij speelt nog altijd oude fifa op de computer en vind dat echt heel erg leuk :p

daarom had ik vandaag fifa 2003 gehaalt...bij de gameshop zeiden ze dat die evrsie alleen zou werken op de xbox 360 en die van 2006 dan..... dus ik nam die maar mee :p

niet dus...

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Pro evolution soccer;)

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    fifa is een uitgemolken K*T spel van EA :) Ze noemen het voetbal, maar het komt niet in de buurt van het spelletje wat ze van de zomer gaan spelen in Duitsland
    Pes (pro evolution soccer) daarentegen evenaart wel realiteit. Jammer is dat er nog geen next-gen deel hiervan is. Je kunt je vriend wel pes5 voor de xbox geven (2e hands +/- 20 tientjes) maar dan geniet hij nog niet van de kracht van de xbox 360 :)