[XOne] Voice Chat (only) Rooms

Discussie in 'Games' gestart door MrJoinT, 24 mrt 2003.

1. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er al een beetje chatservertjes? Want het komt toch wel regelmatig voor, dat ik helemaal geen zin heb om te gamen, maar gewoon zin heb om ff een beetje te ouehoeren. Ik vind het toch wel erg jammer dat MS niet ff een soort Chat only proggie op de demo heeft gezet. Want daar zit ik nu eigenlijk best op te w8en, en ik denk vele met mij. Chatten om het chatten is altijd al populair geweest, dus ik snap echt niet waarom ze dit niet ff hebben gemaakt.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee deze zijn nog niet geimplementeerd

3. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    NOG niet....... is het al wel aangekondigd of bevestigd? Want het lijkt me een HELE domme zet om dit niet te doen.

4. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je zou kunnen doen is zelf een server starten in Moto GP met enkel ruimte voor friends en deze vervolgens uitnodigen…

Zo heb je je eigen chat server zonder dat er onbevoegden binnen komen die gaan roepen dat je moet beginnen met racen ;)

5. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    MS zou binnenkort met veel uitbreidingen komen met de Live! service.. maar of dat ná of vóór E3 iz weetikniet.
    Ga er maar vanuit dat het gebruik van lobby's en chat enorm uitgebreid wordt.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat het idd een leuke service zou zijn als je een klein prive gesprekje kan houden met iemand uit je friends list, maar je moet wel nagaan dat dat dus uiteindelijk de snelheid van het gehele netwerk omlaag haalt. In het begin nauwelijks, maar als Live meer wordt gebruikt als chat/netmeeting programma dan als gaming (= consumenten kopen games = geld in het laatje voor MS) het die extra bandbreedte voor MS niet waard is.

7. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hoef je toch ook niet te implementeren???? Start een server invite friends en lullen maar.....

8. MrJoinT

MrJoinT -=SMILE=-

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wat ik bedoel, is niet met je friends lullen. Want daar lul ik al zat mee, maar JUIST met onbekende, om friends te maken. Dan kan je wel een MotoGP game hosten, en vervolgens nooit de game starten, maar dan krijg je natuurlijk van die jammerende mensen die willen playen. DAAROM is het kunnen maken van een chat(only) room zo`n gemis. En DAAROM lijkt het me een goede toevoeging op het bestaande aanbod van services.

9. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    jah, en met dit moet iedereen hetzelfde spel aanhebben staan, wat ik graag zie is een extra feature op je harde schijf. Chatserving. (ofzoiets).
    het is alleen maar een uitbreiding v/d mogelijkheden en erg leuk.

Dan gaat Live! ook een heel andere wending nemen denk ik, je start je xbox op, selecteert je chatserving (:D) feature, en je gaat met je maten ff bepalen wie gaat hosten en welk spel gaat spelen.

how about that?

/enne het internetten op XBOX?
    Microsoft en Sony waren der tog in geinterresseerd te kijken hoe dat zou werken? (niet dat dit egt van belang iz fcoz, pc iz just az ez)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  10. Emile

Emile oude garde

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat ideetje lijkt me wel een goeie,
    stuur het idee naar MS op......

11. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, heeejj, het is mijn idee maar MrJoint heeft hem bedacht, en jij stuurt hem op. Deal?

12. Fliepke

Fliepke Wiekser

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat eigenlijk laatst te denken aan iets anders, dat je gewoon een MM game hebt, die relatief eenvoudig en gratis is.
    Waarbij je dus in een stad rondwandelt en naar de kroeg kunt gaan en daar allemaal kleine spelletjes kunt doen, net zoals nu in XP zit, denk aan schaken, dammen, darten, poker, blackjack etc.
    Het spel heeft niet echt een doel, maar je kunt er gewoon een beetje op socializen...
    En het zou dan helemaal mooi zijn als je dan via je pc je eigen textures kan opsturen naar de server om te gebruiken voor jou poppetje.
    Elke maand zouden ze dan bijvoorbeeld een extra spelletje kunnen toevoegen etc etc...
    you get the point.

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Tigerstyle;'Probeer niet zo Breezah te praten man, kijk ff in de FAQ wat daar over wordt verteld :)

Maar zoals eerder gezegd in dit topic; MS gaat dit jaar idd een aantal schijnbaar leuke addities aan Live doen

14. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Dat zou er tot op zekere hoogte al aankomen, lees:
    Interview Michel Cassius, hoofd afdeling XBOX

En ja, wat jij wil is een MMOCG(een regelrechte Massive-Multiplayer online chat game). Ik denk niet dat Microsoft hier binnenkort nog aan begint, de kans op ontevredenheid van gamers op de mmocg is dan sterk aanwezig, en zoiets kost bakken geld, ook willen japanners, amerikanen, europeanen allemaal heel wat anders, en vraag ik me af hoe men het allemaal moet regelen met wie je hoort en dergelijk, hoe dichterbij hoe harder??.
    Ook neemt dat dan de soepelheid van gwoon een game in je box proppen en online gamen maar weg. Reken er maar niet op, mizkien bij XboxNext

/srry Wouter, ik zal proberen minder 'Breezah' (:D) te praten.
    Ook valt het wel mee hoor :)

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  15. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dat is wel irri met met dat voice chatten dan want iedereen praat dan door elkaar

16. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    je kan dan wel via live goedkoop "bellen" met familie of vrienden in het buiten land als die ook live hebben

17. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Een Massive Multiplayer Online Chat Game kan best aanslaan hoor. :D

18. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kunt doen is in MotoGP gewoon naast degene rijden met wie je wil praten... op die manier heb je minder last van het gepraat van anderen :+

19. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Een chat room lijkt me ook wel een goed idee.
    alleen het lijkt me nog al verwarrend als 16 mensen door elkaar beginnen te praten dat weet je echt niet meer wie nou wie is.

Bij motoGp kun je ook wel met z'n 16 praten in de lobby maar daar houdt 3/4 z'n mond meestal dus daar kan het wel.

20. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    het zou wel lache zijn, en dan prive gaan met een leuk 12 jarig oud meisje muahahahaha

Deel Deze Pagina