als ik op me dashboard naar xbox live ga, daarna naar voice chat dan krijgk te zien dat: 'The voice chat is currently unavailable (wat het dus altijd is) or your account is voice-banned' Mijn account kan ONMOGELIJK voice banned zijn omdat ik op de dag van registeren (2 maanden trail) géén headset had (nu wel) en dat het ALTIJD unavailable is, laat mij maar 1 vraag over: 'What the **** is hier aan de hand??'
Mischien omdat het een 2 maanden livetrail kaart is . Omdat er daar standaard geen headset bij zit , anders zou ik het ook niet weten .
het is zo dat me trail nu voorbij is en dat ik op maandelijke betaling een abonoment heb. Dus het kan niet zo zijn dat 2 month Trail niet werkt met Headset, of heb ik het mis? Ok nieuwe vraag: 'Werkt je headset bij een 2 month trail?' mensen met ervaring, please talk to me. en als het niet werkt met 2 month trail, zou het dan wel werken met een ander abonoment (account), Want ik wil best mijn oude account verwijderen en een nieuwe maken (zonder trail) maar das dan wel weer zonde voor me gamertag diek dan kwijt ben...
Jongens, het werkt, iemand van xbox.com heeft me geholpen op de forums.. Bedankt voor jullie reacties, deze thread kan nu dicht.