kan je de voice com. v/d xbox live ook gebruiken als je aan het linken bent,ik link met de buurman van een paar deuren verder met een l-kabel van 20 mtr??
Dan gaat het via sytemlink en de huidige games die dat hebben, ondersteunen geen voice-communications met die optie... imo
Klopt, misschien wordt dat later wel ondersteund, maar nu nog niet. Mijn vraag echter: als je toch allebij een communicator hebt, heb je ook allebij XBL. Waarom dan niet gewoon over XBL spelen?
Gaat zeker wel werken! Ik heb nu al meerdere keren gehad dat mensen met een XBOX Live! Communicator uit de states dus door mijn Ghost Recon Spelletje heen zaten te praten. Dus gewoon als ik aan het "Linken" ben via XBConnect.
Re: Re: voice communicator???? Ik zie ook wel eens mensen in mijn game met UC met XBconnect dat ze een communicator hebben, maar ik hoor ze helemaal niet? Hoe kan dat dan? Ik hoor alleen maar van die standaard taunts....
Re: Re: Re: voice communicator???? Ik zou het niet weten, ik speel voornamelijk HALO en Ghost Recon als ik Online speel. En bij Ghost Recon hoor ik dus af en toe een Amerikaan of Spanjaard
Vaag... Dat ik dan nix bij UC hoor? Spelen hier nog meer mensen UC online met XBconnect en horen die wel andere praten met de communicator?
even een opheldering ... bij uc komt voice via de communicator binnen .. in ghost recon software matig
Oja. Das waar... via de headset ging het met UC! Sorry... Maar wat bedoel je precies met softwarematig? Gewoon standaard ingestelde kreten als in bijvoorbeeld UC "You'll be dead!" Of dat je in Ghost Recon degene met een communicator via je tv-boxen hoort ofzo?
als ik via xb connect speel dan kan je in je menu je voice veranderen dus ik denk dat je wel via systemlink xbox xom kan gebruiken
Via Xbox Live kan je de Communicator gebruiken, maar volgens mij niet bij system link... Anders hadden ze die Communicator al lang al apart verkocht al kon het via system link.
ik heb nog geen voice com. maar ik was gewoon benieuwd of het zou werken want dan zou ik er een aanschaffen.heb je ook racespellen die je kan linken?